۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۱۷۱۹۱۴
امام جمعه نور:

حماسه سیاسی مورد نظر رهبری محقق شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور با تاکید بر این که انتخابات سرنوشت ساز 24 خرداد تبدیل به روز فراموش نشدنی در تاریخ پر افتخار ایران زمین و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی گشته است، بیان داشت: این حضور حماسی به عنوان یک عامل مهم در استحکام پایه های این نظام اسلامی است.
امام جمعه رامسر

حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده، امام جمعه نور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در انتخابات 24 خرداد، گفت: یک بار دیگر دنیا با صحنه های شگفت انگیزی از حضور با شکوه، به یاد ماندنی و فراموش نشدنی انتخابات بزرگ ایران مواجه شده است.

 

امام جمعه نور با تاکید بر این که انتخابات سرنوشت ساز 24 خرداد تبدیل به روز فراموش نشدنی در تاریخ پر افتخار ایران زمین و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی گشته است، بیان داشت: این حضور حماسی به عنوان یک عامل مهم در استحکام پایه های این نظام اسلامی است.

 

حجت الاسلام باقرزاده ادامه داد: به یقین این حضور گسترده سبب تقویت اقتدار ملی جمهوری اسلامی شده و اراده پولادین این ملت را به همگان نشان داده است.

 

وی با بیان این که قطعاً دشمنان نظام اسلامی با دیدن این حماسه پر شور، در برابر این اراده ایرانیان راست قامت مجبور به عقب نشینی شدند، بیان داشت: این حضور گسترده و حماسی سبب شد تا همه محاسبات دشمنان نظام در دو سال گذشته رنگ باخته و از بین برود.

 

امام جمعه نور ادامه داد: تک تک آرای ملت بزرگ ایران هر کدام به عنوان یک خشت برای تاسیس بنایی مستحکم تر از گذشته در قبال یاوه سرایی های دشمنان بوده است.

 

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی در عمل حماسه مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را محقق کردند، ادامه داد: مردم کشورمان با این حضور حداکثری و بی نظیر خود همه دنیا را به تعجب وا داشتند.

 

امام جمعه نور با اشاره به این که ملت هوشمند و بصیرت ایران بار دیگر نشان دادند که تحت تأثیر القائات رسانه ای غرب قرار نخواهند گرفت، تصریح کرد: علیرغم همه تلاش های بنگاه های دروغ پراکنی غرب برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رأی اما ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی حماسه به بلندای دماوند خلق کردند.

 

حجت الاسلام باقرزاده با تاکید بر این که این صحنه های به یاد ماندنی حجت را بر همگان تمام کرده و مسؤولیت مسؤولان نظام را در برابر این ملت دو چندان کرده است، ادامه داد: امیدواریم ملت بزرگ ایران در این گام حماسی خود مآجور بوده و خداوند متعال به عنایت اهل بیت معصومین، آنان را مشمول عنایت و رحمت خاصه خود قرار داده و دشمنان نظام اسلامی را خوارتر از گذشته و ذلیل تر از همیشه قرار دهد.

 

امام جمعه نور در پایان گفت: هیچ زبانی جز رضایت امام عصر(عج) قادر به تقدیر شایسته از این حماسه بزرگ ملت ایران نخواهد بود./950/ت302/ج

ارسال نظرات