۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۱۷۱۸۷۹

شمارش آراء در مازندران آغاز شد/ حضور همچنان ادامه دارد

خبرگزاری رسا ـ با پایان یافتن زمان رسمی انتخابات شمارش آراء در مازندران آغاز شد.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سید عباس حسینی نژاد، دبیر ستاد انتخابات مازندران دقایقی قبل در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات مازندران گفت: با پایان یافتن زمان رسمی اخذ رأی در مازندران، شمارش آراء در شهرهای استان آغاز شد.

 

حسینی نژاد افزود: زمان رسمی انتخابات در مازندران تا ساعت 30/10 تمدید شد که با پایان زمان رسمی رأی گیری شمارش آراء در شهرهای مازندران آغاز شد.

 

دبیر ستاد انتخابات مازندران با بیان این که در برخی شعب اخذ رأی حضور مردم همچنان ادامه دارد، گفت: با هماهنگی های به عمل آمده باید افرادی که تاکنون موفق به رأی دادن نشدند به داخل شعب اخذ رأی هدایت شوند و کار شمارش آراء را آغاز کنند.

 

وی تعداد شعب اخذ رأی در مازندران را بیش از هفت هزار شعبه اعلام کرد و گفت: کار شمارش آراء در این شعب با حضور ناظران آغاز شده است.

 

حسینی نژاد حضور امروز مردم در پای صندوق های رأی را بی نظیر و غیر قابل وصف دانست و خاطرنشان کرد: این میزان حضور در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثبت خواهد شد.

 

دبیر ستاد انتخابات مازندران با بیان این که شعب اخذ رأی ابتدا موظف هستند آراء ریاست جمهوری را آغاز کنند، ادامه داد: پس از پایان شمارش آراء ریاست جمهوری، شمارش آراء شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، علیرغم پایان یافتن زمان اخذ رأی و آغاز شمارش آراء در برخی مناطق استان، از برخی شهرهای استان خبر می رسد که حضور مردم در شعب اخذ رأی همچنان با حضور گسترده مردم ادامه دارد و حتی برخی از شهرستان ها نیز درخواست تعرفه مجدد کرده اند./950/ پ203/ب

ارسال نظرات