۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۷۱۷۱۴
آیت الله طبرسی:

انتخاب اصلح تیری بر قلب دشمنان نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، انتخاب اصلح را تیری بر قلب دشمنان نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم کشورمان با انتخاب اصلح سرنوشت خود را در چهار سال آینده مشخص می کنند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان حضور امروز ملت ایران در پای صندوق را پرشور و غیر قابل وصف توصیف کرد و گفت: مردم کشورمان این بار هم با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی استکبار را در هم شکستند.

 

نماینده مردم مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان نظام فکر نمی کردند مردم کشورمان چنین حضور وصف ناپذیری داشته باشند، افزود: دشمنان همه توان خود را برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات به کار گرفتند، اما مردم کشورمان با هوشمندی و بصیرت نشان دادند که فریب توطئه های آنها را نخواهند خورد.

 

آیت الله طبرسی، هوشمندی و بصیرت را ویژگی مهم ملت بزرگ ایران دانست و ادامه داد: این مردم از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون همواره پایبندی خود به نظام و انقلاب را به دنیا ثابت کردند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که رسانه های غربی که از مدت ها قبل برای حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رأی تلاش های گسترده ای انجام دادند، ادامه داد: این رسانه های صهیونیستی از صبح امروز محو حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی هستند.

 

امام جمعه ساری با بیان این که مردم کشورمان امروز ثابت کردند که همچنان ملتی حماسه ساز هستند، خاطرنشان کرد: حماسه سازی ویژگی مهم ملت بزرگ ایران است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مردم غیور کشورمان امروز بار دیگر ولایت مداری خود را به اثبات رساندند، گفت: ملت ایران همواره در مسیر ولایت گام برداشته اند و امروز نیز پشتیبان اصلی ولایت و رهبری هستند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که جمعه حماسی ملت ایران در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی به ثبت رسید، گفت: انتخابات امروز به حتم یک انتخابات استثنایی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

 

امام جمعه ساری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گفت: امروز ملت ایران اسلامی حماسه مورد نظر رهبری را خلق کردند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان از مدت ها قبل بحث عدم آزاد بودن انتخابات در ایران اسلامی را مطرح کردند، ادامه داد: اما ما با قاطعیت می گوییم که انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی سالم ترین انتخابات در دنیا است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که رییس جمهور منتخب باید مورد حمایت مردم باشد، تصریح کرد:  همه باید از رییس جمهوری منتخب حمایت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که ملت ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی پایندی خود به ولایت و رهبری را ثابت کردند، ادامه داد: ملت ما عاشق ولایت و رهبری هستند و هیچ گاه نظام و انقلاب را تنها نخواهند گذاشت.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که 24 خرداد روزی بیاد ماندنی برای ملت ایران خواهد بود، ادامه داد: مردم کشورمان با خلق چنین حماسه ماندگاری دنیا را متحیر کردند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، انتخاب اصلح را تیری بر قلب دشمنان نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم کشورمان با انتخاب اصلح سرنوشت خود را در چهار سال آینده مشخص می کنند.

 

وی با بیان این که استکبار می خواهد جلوی تثبیت انقلاب را بگیرد و با توطئه ها سعی در تخریب افکار جوانان دارد، ادامه داد: اما مردم کشورمان امروز با این حضور خود همه دنیا را متعجب کردند./950/ پ201/ش

ارسال نظرات