۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۷۱۶۳۱
حماسه حضور (27)؛

نظام سلطه محو حماسه آفرینی ملت ایران خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات یک مسأله واجب و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.
حجت الاسلام والمسلمين جباري نماينده مردم مازندران در خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام و المسلمین ‌سیدصابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری دقایقی قبل با حضور در مسجد امام جعفر صادق(ع) این شهرستان رأی خود را به صندوق انداخت.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری در ادامه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: مردم بارها نشان داده اند که قوام و دوام این نظام را با آرای خود به رخ استکبارجهانی می کشند و همواره این سرافرازی برای امت ما متجلی است ولی استکبار دست از دشمنی برنمی دارد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود بیان داشت: مردم میهن اسلامی در ادوار مختلف همواره وفاداری خود به انقلاب و نظام را ثابت کرده اند و در همه صحنه ها حضور داشته اند.

 

امام جمعه بهشهر افزود: مشارکت مردم در انتخابات امسال نیز بالا و چشم گیر خواهد بود و یکبار دیگر ملت ولایتمدار ایران اسلامی دست به خلق حماسه سیاسی بزرگی خواهند زد.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری ادامه داد: با توجه به این که دشمنان قسم خورده نظام برای آسیب رسانی به کشور و ایجاد اختلاف بین مردم و مسؤولان میهن مان را در حصر اقتصادی قرار داده اند باید شاهد خلق حماسه در این بخش نیز باشیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز همه دنیا چشم به حضور ملت ایران دوخته اند، خاطرنشان کرد: به یقین حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی پاسخ کوبنده ای به همه تلاش های مذبوح بیگانگان خواهد بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری در ادامه ملت بزرگ ایران را مردمی هوشیار و  بصیر دانست و ادامه داد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی به یقین نقش مؤثری در جایگاه نظام اسلامی در عرصه جهانی خواهد داشت./950/پ202/س

ارسال نظرات