۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۷۱۵۰۵
آیت الله باریک بین:

انتخابات در ایران اسلامی از سلامت کامل برخوردار است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که همه تلاش دشمنان نظام در این روزها زیر سؤال بردن سلامت انتخابات در ایران اسلامی، افزود: انتخابات در کشورمان از سلامت کامل برخوردار است.
آيت الله باريک بين، نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز در بازدید از ستاد انتخابات استان با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی همه توان خود را برای ایجاد شائبه در انتخابات به کار گرفته اند، گفت: تلاش رسانه های غربی از مدت های قبل علیه انتخابات ایران اسلامی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی بار دیگر مقبولیت و مشروعیت نظام اسلامی را به دنیا ثابت خواهند کرد، تصریح کرد: دشمنان نظام در تلاش هستند تا از حضور گسترده و پررنگ مردم در پای صندوق های رأی جلوگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در قزوین، ملت بزرگ و آگاه ایران اسلامی را مردمی همیشه در صحنه معرفی کرد و ادامه داد: مردم همواره ثابت کردند مطیع ولایت هستند و هیچ گاه تحث تأثیر القائات منفی دشمنان نظام قرار نخواهند گرفت.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امتحان 24 خرداد ملت ایران پاسخ کوبنده ای به همه توطئه افکنی‌های دشمنان خواهد بود، ادامه داد: مردم کشورمان امتحان خود را در 34 سال اخیر در صحنه‌های مختلف پس داده اند و ثابت کردند که در دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام هیچ گاه کوتاهی نخواهند کرد.

آیت الله باریک بین در بخش دیگری از سخنان خود به رهنمودهای امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: رهنمودهای رهبری در سال جدید با وحدت و همدلی آحاد جامعه محقق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در قزوین، انتخابات را نماد اقتدار و عزت ملی ایران اسلامی در عرصه جهانی دانست و تصریح کرد: حضور پر شور و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی مظهر حماسه سیاسی است.

امام جمعه قزوین وظیفه برگزار کنندگان انتخابات را مهم ارزیابی کرد و گفت: همه تلاش فعالان این عرصه باید حفظ امانت داری در این خصوص باشد.

نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که همه تلاش دشمنان نظام در این روزها زیر سؤال بردن سلامت انتخابات در ایران اسلامی، افزود: انتخابات در کشورمان از سلامت کامل برخوردار است.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران فردا با حضور حماسی در پای صندوق های رأی پاسخ دندان شکن و قاطعی به توطئه افکنی های دشمنان خواهند داد، ادامه داد: ملت بزرگ ایران همواره ثابت کردند که پشتیبان همیشگی نظام و انقلاب هستند و خواهند بود.

آیت الله باریک بین با بیان این که مردم باید در انتخاب اصلح توجه داشته باشند، ادامه داد: باید فردی را در انتخاب کرد تا بتواند به پیشرفت و عظمت کشور کمک کند./950/پ202/س

ارسال نظرات