۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۶
کد خبر: ۱۷۱۴۱۱
رضایی در جمع مردم ارومیه:

اقتصاد نورچشمی ها نتیجه ای ندارد/ دولت فراگیر تشکیل می دهم

خبرگزاری رسا ـ کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به ضرورت ارائه طرح های کارشناسی شده برای سر و سامان دادن به اوضاع اقتصاد کشور گفت: بهترین راه حل برای ثبات در مباحث اقتصادی مردمی کردن اقتصاد است.
محسن رضايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه،محسن رضایی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه امروز با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردان و زنان آذربایجان غربی که همواره با وحدت کلمه مدافع کیان ایران اسلامی بودند، اظهار داشت: آذربایجان غربی تابلوی موفقی از وحدت و انسجام اقوام و مذاهب در ایران اسلامی است.


رضایی با تاکید بر ضرورت پایان دادن به کشمکش های سیاسی گفت: ما آمده ایم تا در کنار  امنیت و سیاست، اشتغال، کشاورزی و صعنت کشور را در جهت رسیدن به زندگی همراه با آرامش متحول کنیم.


کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما معتقدیم که سیاست، امنیت و دفاع خوب است اما زندگی، معیشت و اقتصاد مردم باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.


وی با بیان این که فقر اقتصادی به ناچار فقر فرهنگی را به دنبال خواهد داشت گفت: امروز مهمترین مشکل ایران نابسامانی حوزه اقتصاد است .


رضایی گفت: من نه مرد شعار بلکه مرد عمل هستم و نزدیک به 20 سال است که برنامه ها و طرح های عملی حوزه اقتصاد را مطالعه کرده ام این درحالی است که برخی از آقایان تازه چند سال است که متوجه مشکلات اقتصادی کشور شدند.


کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راه کار حل بسیاری از مشکلات همچون فقر، بیکاری و گرانی را در داخل کشور دانست و اضافه کرد: ما معتقدیم اقتصاد باید مردمی شود چراکه اقتصاد جناحی؛ حزبی، دولتی و نورچشمی ها دیگر نتیجه ای ندارد و شرایط کنونی کشور نیازمند حمایت از تولید در جهت افزایش درآمد خانواده ها است.


وی با اشاره به حمایت از بخش کشاورزی و صعنت به اختصاص یارانه سبز به بخش کشاورزی اشاره کرد و بیان داشت: در دنیای امروز دیگر کشاورزی با شیوه های سنتی پاسخگویی نیاز اجتماعات بشری نیست و این حوزه باید به سمت مدرنیته شدن پیش برده شود.


رضایی در ادامه به موضوع بازارچه های مرزی اشاره و خاطرنشان کرد: من بازارچه های مرزی را به صورت گسترده تقویت می کنم تا شما به هر میزان که بخواهید مبادلات تجاری انجام دهید.


کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما می خواهیم با توسعه صادرات ارز را وارد کشور کرده و ریال کشور را بالای کوه قرار دهیم تا دست هیچ کس به آن نرسد و تحریم های اقتصادی شکسته شود.


وی همچنین به اختصاص 23 میلیون وام ازدواج برای جوانان در صورت پیروزی در انتخابات اشاره داشت و بازگرداندن سهام عدالت، ایجاد 5 میلیون کسب و کار خانگی و پایان دادن به دعواهای سیاسی را از جمله برنامه های دولت خود عنوان کرد.

 

تشکیل دولت فراگیر از همه اقوام

رضایی با تاکیدبر اجرای قطعی اصل 19 و 15 قانون اساسی در راستای احقاق حقوق اقوام و مذاهب مختلف در کشور گفت: در دولت ما هر فردی به اقوام ایرانی توهین کند با ما طرف است و من از تمام حقوق اقوام و مردم دفاع خواهم کرد.

وی گفت: من یک دولت فراگیر از همه اقوام تشکیل خواهم داد و دولت ما آیینه تمام نمایی از وحدت و انسجام واقعی اقوام و مذاهب خواهد بود.

 

جغرافیای ایران بدون دریاچه ارومیه معنی ندارد

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به احیای دریاچه ارومیه اشاره کرد و افزود: از هر کجا که لازم باشد ولو از ارس آب برای احیای دریاچه ارومیه می آوریم، چراکه دریاچه ارومیه سرچسمه تمدن های بزرگ در این منطقه است و جغرافیای ایران بدون دریاچه ارومیه معنی ندارد.

 

گفتنی است، محسن رضایی، نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران شامگاه امروز در ورزشگاه سه هزار نفری شهید آهندوست با مردم ارومیه سخن گفت./936/پ202/ج
ارسال نظرات