۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۱۷۱۴۰۲
امام جمعه آمل:

ملت ایران در 24 خرداد دشمن ستیزی خود را به جهانیان نشان خواهد داد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با اشاره به این که مردم ایران اسلامی در همه عرصه ها زمان شناس بوده اند، بیان داشت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در روز 24 خرداد دشمن شناسی و دشمن ستیزی خود را به جهانیان نمایش خواهند داد.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی حماسه ماندگار دیگری را در روز 24 خرداد رقم می زنند، گفت: حضور گسترده مردمی همراه با پیروی از مقام معظم رهبری نشانگر اوج معرفت، دیانت و پایبندی به آرمان های انقلاب، امام و شهدا است.


وی با اشاره به این که مردم ایران اسلامی در همه عرصه ها زمان شناس بوده اند، بیان داشت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در روز 24 خرداد دشمن شناسی و دشمن ستیزی خود را به جهانیان نمایش خواهند داد.


امام جمعه آمل با بیان این که انتخابات امسال حساس تر از سایر انتخابات و بسیار مهم و عظیم است، بیان داشت: در برگزاری انتخابات کسی نباید به دنبال منافع شخصی خود بوده و همگان باید به فکر مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق آرمان های والای انقلاب باشند.


استاد حوزه علمیه آمل ادامه داد: منافع فردی و حزبی نباید در برگزاری انتخابات وجود داشته باشد و همگان باید در راستای ترویج وحدت که نقش ارزنده ای برای تعالی و توسعه جامعه دارد تلاش کنند.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که دقت در انتخاب نامزدهای اصلح از امور مهمی است که همگان باید به آن توجه کنند، بیان داشت: معیارهای نامزدهای اصلح از سوی رهبر معظم انقلاب ارائه شده است که مردم باید نامزدهای مورد نظر را با این معیارها تطبیق داده و افراد اصلح را انتخاب کنند.


امام جمعه آمل گفت: حضور حداکثری مردم موجب تقویت روحیه همدلی و اتحاد شده و برای دشمنان این پیام را به همراه دارد که مردم با وجود شرایط سخت همواره آمادگی خود را در صحنه اعلام کرده و حضور دارند.


وی با تاکید بر این که حضور با بصیرت مردم سبب خنثی شدن برنامه های دشمنان می شود، ادامه داد: مردم ولایت مدار ایران اسلامی در روز 24 خرداد به دشمنان نشان خواهند داد که تحریم ها و تهدید های آنان تاثیری در اراده والای آنان ندارد./950/ت303/ب

ارسال نظرات