۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۱۷۱۴۰۱
استاد حوزه علمیه:

حضور حماسی مردم سبب تحکیم ارزش‎های انقلاب می‎شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که حضور حماسی مردم سبب تحکیم ارزش های انقلاب می شود، گفت: ملت ایران حضور ارزنده ای را در انتخابات 24 خرداد به نمایش خواهند گذاشت که این امر نشانگر بصیرت والای آنان است.
امام جمعه محمود آباد

حجت الاسلام عبدالله اسماعیلی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با بیان این که مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز 24 خرداد حضور حماسی و ارزنده ای را به نمایش خواهند گذاشت، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی به ایادی استکبار جهانی نشان خواهند داد که تهدید ها و تحریم ها آنان تاثیری در اراده والای این ملت نسبت به آرمان های مقدس نظام اسلامی ندارد.


امام جمعه محمودآباد با تاکید بر این که ملت ایران ثابت می کنند که همیشه پشتیبان ولایت، امام راحل و شهدا هستند، بیان داشت: مردم ولایت مدار ایران اسلامی با حضور حماسی خود در روز 24 خرداد به همگان بیان می کنند که همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و تلاش های دشمنان نمی تواند لحظه ای از عشق و ارادت والای آنان به انقلاب اسلامی بکاهد.


حجت الاسلام اسماعیلی ادامه داد: ملت ایران با حضور گسترده خود سبب ناکامی دشمنان شده و پاسخ خوبی را به آنان خواهند داد.

 

وی با تاکید بر این که حضور حماسی مردم سبب تحکیم ارزش های انقلاب می شود، گفت: ملت ایران حضور ارزنده ای را در انتخابات 24 خرداد به نمایش خواهند گذاشت که این امر نشانگر بصیرت والای آنان است.


امام جمعه محمودآباد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که امروز دنیا همه برنامه هایش را معطوف به ایران اسلامی کرده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به دستاوردهای بزرگی رسیده است که باید در راستای حفظ و تبیین آن تلاش شود.


وی با بیان این که مقاومت و نهراسیدن از دشمن از مهم ترین وظایف ما است، گفت: بصیرت و دشمن شناسی باید در بین آحاد جامعه وجود داشته باشد تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.


امام جمعه محمودآباد با اشاره به این که وحدت و همدلی امر ارزنده ای است که باید اهتمام ارزنده ای در این راستا وجود داشته باشد، بیان داشت: مهم ترین کار دشمن شکستن وحدت و همدلی است که همگان باید به این امر توجه داشته باشند./950/ت303/ب

ارسال نظرات