۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۷۱۳۹۸
مدیر حوزه علمیه آمل:

حضور گسترده مردم زمینه تحقق حماسه سیاسی می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه ابوالحسن امیر المومنین آمل با بیان این که ملت عزیز ایران اسلامی در روز 24 خرداد حضور گسترده ای در پای صندوق های رای خواهند داشت، گفت: مردم ما با حضور پر شور و ارزنده خود زمینه تحقق حماسه سیاسی را فراهم می کنند.
مدير مدرسه علميه ابوالحسن اميرالمؤمنين آمل

حجت الاسلام منصور یزدانی، مدیر حوزه علمیه ابوالحسن امیر المومنین آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که ملت عزیز ایران اسلامی در روز 24 خرداد حضور گسترده ای در پای صندوق های رای خواهند داشت، گفت: مردم ما با حضور پر شور و ارزنده خود زمینه تحقق حماسه سیاسی را فراهم می کنند.


وی با بیان این که چشم دشمنان نظام اسلامی به انتخابات 24 خرداد است، بیان داشت: ملت ایران اسلامی با حضور حماسی خود زمینه خنثی سازی نقشه های دشمنان را فراهم می کنند.


مدیر حوزه علمیه ابوالحسن امیر المومنین آمل با تاکید بر این که ملت ایران در انتخابات روز جمعه پاسخ مناسبی به دشمنان خواهد داد، ادامه داد: ملت ایران اسلامی به دشمنان خواهد فهماند که تحریم ها و تهدیدهای آنان تاثیری در اراده والای آنان نسبت به ارزش های والای نظام اسلامی و پایبندی به آن ندارد.


حجت الاسلام یزدانی با بیان این که مردم ولایت مدار ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی در پای صندوق های رای حضور خواهند یافت، بیان داشت: ملت ایران در 24 خرداد وحدت و همدلی خود را به همگان نشان خواهند داد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مردم باید نامزد اصلح را برای تصدی سمت ریاست جمهوری انتخاب کنند، گفت: مردم باید فردی را انتخاب کنند که شرایط لازم را برای تصدی این سمت مهم داشته باشد.


مدیر حوزه علمیه ابوالحسن امیر المومنین آمل با تاکید بر این که ویژگی های نامزد اصلح از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است، بیان داشت: مردم باید ویژگی های نامزدهای انتخابات را با این شاخص ها تطبیق دهند./950/ت303/ب

ارسال نظرات