۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۷۱۲۲۴
نماینده ولی فقیه در سپاه آمل:

انتخابات تجلی پایبندی ملت ایران به آرمان های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه آمل انتخابات را نماد وحدت و همدلی ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی دانست و افزود: با مشارکت مردم در انتخابات که نمادی از پایبندی ارزش‌ها و انقلابمان است آمریکا و غرب مأیوس و ناامید خواهند شد.
نماينده ولي فقيه در سپاه آمل

حجت الاسلام حسین محمدیان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که حضور مردم در انتخابات باید آگاهانه و با فهم و درک درستی باشد، گفت: آحاد جامعه باید در انتخاب نامزد اصلح بررسی کرده و با افراد خبره مشورت کنند.

 

وی انتخابات را نماد وحدت و همدلی ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی دانست و افزود: با مشارکت مردم در انتخابات که نمادی از مقاومت و پایداری به ارزش‌ها و انقلابمان است آمریکا و غرب مأیوس و ناامید خواهند شد.

 

حجت الاسلام محمدیان با بیان این که  انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی ایران یک فرصت است و دشمنان درصدد هستند که این فرصت را به تهدید تبدیل کنند، تصریح کرد: حضور پرشور در انتخابات، نماد بیعت مردم با آرمان‌های انقلاب است.

 

وی بیان داشت: وقتی حضور حداکثری در پای صندوق های رای باشد سبب خوشحالی مردم خواهد شد.


حجت الاسلام محمدیان ادامه داد: انتخاب نامزد اصلح مهم است که باید ببینیم کدام یک از نامزدها شایستگی لازم را برای تصدی سمت ریاست جمهوری دارد.


 مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با بیان این که نامزدهای انتخابات باید به قانون گرایی توجه داشته باشند، ادامه داد: همه نامزدهای انتخابات باید ضوابط موجود را رعایت کنند.


وی با تاکید بر این که رییس جمهور آینده اگر پس از انتخابات نیز به قانون عمل کند از محبوبیت خاصی در میان مردم برخوردار خواهد شد، بیان داشت: رییس جمهور منتخب باید بداند که همه قدرت کشور در دست او نبوده و قوای دیگری هم در کشور وجود دارد.


 حجت الاسلام محمدیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که حضور مردمی تا به حال سرنوشت ساز بوده است و با هرگونه اتفاقی برگ برنده را در دست خودش گرفته و در همه عرصه های انقلاب اسلامی حضور داشته است، گفت: توطئه های خطرناکی که از سوی دشمنان طرح ریزی شده با حضور گسترده مردمی خنثی شده است.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با تاکید بر این که در فتنه 88 همه کشورهای بیگانه دشمنی خود را ابراز کرده و پای کار آمدند که خواستند ضربه آخر را به نظام دینی ما بزنند، ادامه داد: به لطف خداوند متعال با حضور گسترده مردمی در روز 9 دی همه نقشه های آنان نقش بر آب شد.


وی گفت: مردم ما دین دار بوده، در همه عرصه ها احساس تکلیف کرده و تابع ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی هستند./950/ت303/ب

ارسال نظرات