۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۱۷۱۱۶۳
نماینده مجلس خبرگان:

انتخابات پشتوانه‌ای مهم برای ارتقای جایگاه بین المللی نظام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان انتخابات 24 خرداد را پشتوانه ای بزرگ برای ارتقای جایگاه بین المللی نظام اسلامی در عرصه جهانی است، تصریح کرد: حضور حداکثری می تواند عزت و عظمت ملت ایران را بیشتر تقویت کنند.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار روحانیان حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها به شور و شوق انتخاباتی در آستانه 24 خرداد اشاره کرد و گفت: مردم هوشیار کشورمان در جمعه این هفته حماسه ساز خواهند شد.

 

وی با بیان این که مردم هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی در 34 سال اخیر همواره در دفاع از انقلاب پیشگام بوده اند، افزود: این مردم جمعه این هفته نیز در تبعیت از آرمان های امام و رهبری حضوری پر شوری در انتخابات خواهند داشت.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که با بیان این که مردم 24 خرداد حماسه سیاسی مد نظر رهبرمعظم انقلاب اسلامی را رقم خواهند زد، خاطرنشان کرد: تحقق حماسه اقتصادی وظیفه مسؤولان کشورمان است و باید همه تلاش خود را در جهت تحقق این مسأله مهم به کار گیرند.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی انتخابات 24 خرداد را پشتوانه ای بزرگ برای ارتقا جایگاه بین المللی نظام اسلامی در عرصه جهانی است، تصریح کرد: حضور حداکثری می تواند عزت و عظمت ملت ایران را بیشتر تقویت کنند.

 

امام جمعه رشت با بیان این که حماسه اقتصادی با توجه به همه بخش های اقتصادی و صنعتی کشور از جمله کشاورزی محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: حماسه اقتصادی تنها با شعار دادن محقق نخواهد شد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، تعهد، کاردانی، دلسوزی و تلاش همه جانبه را از جمله نیازهای تحقق عملی حماسه اقتصادی دانست و تصریح کرد: باید با مدیریت و برنامه ریزی از ظرفیت های بالقوه کشور در جهت توسعه و رونق اقتصادی بهره گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت برنامه ریزی و مدیریت مناسب در عرصه کشاورزی اشاره کرد و گفت: توجه به بخش کشاورزی می تواند زمینه توسعه اقتصادی را کشور را فراهم کند.

 

امام جمعه رشت در ادامه سخنان خود حفظ تعادل در تعیین قیمت محصولات کشاورزی از سوی مسؤولان و متولیان این بخش را ضروری دانست و تصریح کرد: اگر در این مسیر گام برداشته شود شاهد رونق در بازار کشاورزی خواهیم بود.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان از برخی سیاست های گذاری های نادرست در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: متأسفانه در گذشته به دلیل برخی سیاست گذاری های اشتباه در عرصه کشاورزی موجب آسیب جبران ناپذیری در این عرصه شده است./950/پ202/س

ارسال نظرات