۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۷۱۱۳۵
کارشناس صدای آمریکا؛

عارف زیر فشار کناره گیری کرد

خبرگزاری رسا ـ کارشناس صدای آمریکا: شکل کناره گیری آقای عارف نشان می دهد که ایشان از فشارهایی که بر او وارد شده دلخور شده است.
عارف زير فشار کناره گيري کرد

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه صدای آمریکا در خبری که به بررسی کناره گیری آقای محمد رضا عارف نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت گفت: پس از بارها تائید و تکذیب یکی از نامزدهای جناح اصلاح طلب و میانه رو از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری کرده است. محمد رضا عارف معاون اول دولت خاتمی اعلام کرد که در پی درخواست محمد خاتمی و با توجه به تجریه دو انتخابات پیشین از نامزدی در انتخابات انصراف داده است.
این شبکه سپس با مهدی عربشاهی دبیر پیشین دفتر تحکیم وحدت که در نیویورک مستقر بوده است در همین خصوص گفتگو کرد که وی در پاسخ گفت: تلاش های زیادی از سوی آقای خاتمی و شورای اصلاح طلبان شکل گرفت تا این دو کاندیدا یکی به نفع دیگری انصراف بدهند. اما فکر می کنم بخشی از این تلاشها بیشتر به سمتی رفت که شکل فشار بر آقای عارف را پیدا کرد.
وی در ادامه گفت: شکل کناره گیری آقای عارف نشان می دهد که ایشان از فشارهایی که بر او وارد شده دلخور شده است.
گفتنی است مجری شبکه که سخنان کارشناس را صلاح نمی دید گفته های وی را قطع کرده و سوال دیگری که خارج از موضوع کناره گیری آقای عارف بود از وی پرسید. /1415/9161/خ
 

ارسال نظرات