۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۷۱۰۰۷
نماینده ولی فقیه در سپاه آمل:

انتخابات مظهر همبستگی و وحدت ملی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با تاکید بر این که انتخابات مظهر استقلال نظام اسلامی است، بیان داشت: انتخابات مظهر توانمندی نظام است که از این جهت جایگاه حساسی برای آن ترسیم می شود.
نماينده ولي فقيه در سپاه آمل

حجت الاسلام حسین محمدیان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که ما باید بدانیم جمهوری اسلامی چه جایگاه بسیار حساسی در این شرایط زمانی دارد، گفت: توانمندی نظام به چند چیز بستگی دارد که یکی انتخابات است.


وی با تاکید بر این که اگر می خواهیم یک نظام توانمندی داشته باشیم باید یک انتخابات پرشوری را رقم بزنیم، بیان داشت: انتخابات عرصه امتحان الهی بر همه ما است.


حجت الاسلام محمدیان با بیان این که بخشی از اهمیت انتخابات بر می گردد به این نکته که مردم 34 سال پای نظام ایستادند و هم چنان باید بایستند و آن هایی که خدایی نا کرده بخواهند روی بر گردانند به طور یقین مورد غضب خداوند قرار می گیرند.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با تاکید بر این که انتخابات مظهر استقلال نظام اسلامی است، بیان داشت: انتخابات مظهر توانمندی نظام است که از این جهت جایگاه حساسی برای آن ترسیم می شود.


وی با بیان این که انتخابات نماد مردم سالاری دینی است، ادامه داد: در انتخابات کشورهای دیگر آن چنان نماد مردمی ظاهر نیست و احزاب و گروه هایی هستند اما در نظام اسلامی حضور مردم را در صحنه داریم و احزاب هم حق دارند تا حضور پیدا کنند.


 حجت الاسلام محمدیان با تاکید بر این که انتخابات مظهر همبستگی و وحدت ملی است، بیان داشت: آن فردی که در انتخابات حاضر می شود به معنی همبستگی با دیگر افرادی است که در پای صندوق های رای حضور پیدا می کنند و وفاداری خود را به نظام نشان می دهند.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل ادامه داد: انتخابات نماد حضور مردم است که آنان به صحنه می آیند و رای خود را به فرد مورد نظرشان می دهند.


وی با بیان این که انتخابات های متعددی در پیش داشتیم که درماندگی دشمنان را با ایجاد وسوسه شاهد بودیم که رادیوهای بیگانه و خبرگزاری های ضد فرهنگ دینی وابسته به ایادی استکبار جهانی انتخابات را تحریم می کردند و حرف های بی ربطی می زدند که می خواستند مردم به پای صندوق های رای نیایند، ادامه داد: اما خوشبختانه مردم به طور گسترده در پای صندوق های رای حضور پیدا می کنند./950/ت303/ب

ارسال نظرات