۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۷۰۸۵۸
حجت الاسلام روحانی:

برای شکست تحریم‌ها سیاست گام به گام دارم

خبرگزاری رسا ـ کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: اهل ستیز و تقابل نیستم و در برابر بیگانگان تسلیم نخواهم شد، تحریم ها را گام به گام کاهش داده و در نهایت شکست خواهم داد.
حجت الاسلام حسن روحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام حسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم سنندج بیان کرد: سیاست خارجی حال حاضر کشور را نمی پسندم، برنامه دولت من با تدبیر و امید آشتی با همسایگان و کشورهای جهان خواهد بود.

 

وی افزود: اهل ستیز و تقابل نیستم و در برابر بیگانگان تسلیم نخواهم شد، تحریم ها را گام به گام کاهش داده و در نهایت شکست خواهم داد.

 

وی ادامه داد: دولت من با شعار تدبیر و امید ادامه دهنده مسیر و راه دولت آیت الله هاشمی و دولت حجت الاسلام خاتمی خواهد بود، با خلق حماسه در 24 خرداد ماه مردم کشور ما بار دیگر ثابت می کنند که به دنبال عزت و اقتدار بیشتر در داخل و خارج هستند.

 

حجت الاسلام روحانی تأکید کرد:  اصول 15، 19 و 22 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با سایر اصول قانون اساسی هیچ گونه تفاوتی ندارد، باید زمینه برای نهادینه شدن عمل به قانون و اجرایی کردن تمام اصول قانون اساسی در سراسر کشور فراهم شود، در همین راستا باید تمام مردم ایران احساس کنند که از حقوق شهروندی مساوی و برابری برخوردار هستند. 

 

وی یادآور شد: کردستانی در سالهای گذشته با مشکلات متعددی مواجه بوده است، مردم این دیار در هشت سال دفاع مقدس رنج ها و سختی های بسیاری را تجربه کرده اند و به همین دلیل امروز باید با همت جمعی در راستای خدمت بهتر به مردم این دیار از تمام ظرفیت های موجود استفاده کرد و برای کمک به رفع مشکلات این دیار همتی ویژه داشت.

 

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: خطه کردستان سرشار از استعداد های کشاورزی، دامپروری است، اما متأسفانه این استعدادها و پتانسیل در مسیر صحیح به کار گرفته نشده است.

 

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: استان کردستان به لحاظ جاذبه های طبیعی و آثار باستانی این توان را دارد که به عنوان یکی از مهم ترین قطب های گردشگری تبدیل شود، اگر تنها صنعت گردشگری کردستان احیا شود بیکاری به طور کامل مرتفع خواهد شد./967/پ202/ج

 

 


ارسال نظرات