۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۷۰۷۶۲
محسن رضایی در کرمانشاه:

توان خدمت نداشتم وقت مردم را نمی گرفتم

خبرگزاری رسا ـ محسن رضایی در جمع مردم کرمانشاه گفت: مدت 20 سال است بر روی مسائل اقتصادی مطالعه و کار کرده ام، هدفم از به میدان آمدن کسب قدرت نیست اگر توان خدمت نداشتم وقت مردم را نمی گرفتم.
محسن رضايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر امروز در جمع مردم کرمانشاه بیان کرد: مشکلات کشور به دست افراد متخصص و توانمند حل می شود، به میدان آمده ام تا مشکلات مردم کشورم را حل کنم.

 

وی ادامه داد: مدت 20 سال است بر روی مسائل اقتصادی مطالعه و کار کرده ام، هدفم از به میدان آمدن کسب قدرت نیست اگر توان خدمت نداشتم وقت مردم را نمی گرفتم.
رضایی در ادامه سخنانش افزود: مردم ما آرامش می خواهند، مردم می خواهند عزت شان حفظ شود و پیش هر کسی سر خم نکنند، مردم از دولت می‌خواهند مشکلات شان را حل کند و در شأن مردم شریف ایران اسلامی نیست نیازمند کمک باشند.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:بعضی از نامزدها در مناظره به من توهین کردند اما سکوت کردم، خیلی ها انتقاد می کردند که چرا ساکت هستی، من توهین ها را دیدم اما  به خاطر مردم و ادامه ندادن منازعات سیاسی جواب ندادم.
 
وی ادامه داد: معضل گرانی تبدیل به ماشین بی ترمزی شده و مدام در حال صعود است در حالی که درآمد مردم و حقوق کارمندان ثابت مانده است.
رضایی تصریح کرد:حل معضل گرانی و بیکاری مهم ترین برنامه ما است و باید بر سر این موضوعات جدل شود نه بر سر اصلاح‌طلب و اصول‌گرا بودن، امروز نه اصلاح طلب می خواهیم نه اصول گرا، نیازمند کسی هستیم که مشکلات کشور و مردم را بر طرف کند.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به کشاورزان یارانه سبز می‌دهم و سهام عدالت را به‌دست خود مردم می رسانم.
رضایی ادامه داد:کرمانشاه از شهرهای تاریخی و دارای قدمت ایران است، مردم این خطه همواره در خط انقلاب بوده، مردم این استان با دلاوری در دوران دفاع مقدس از حق خود و این مملکت دفاع کردند و در دوران پیروزی انقلاب اسلامی نیز کارنامه درخشانی دارند، هم اکنون نوبت دولت است که دین خود را به مردم کرمانشاه ادا کند.
 
وی ادامه داد:زاگرس جزء مناطق مهم ایران اسلامی است اما متأسفانه بیکاری در این منطقه بیداد می کند، در صورت توفیق خدمت گزاری در بحث مساله تجارت به بازارهای مرزی استان توجه ویژه خواهم داشت و موانع را بر می دارم./967/پ202/ج
ارسال نظرات