۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۱۶۹۸۹۱
دبیر کمیته طلاب و روحانیان حامی گفتمان انقلاب مطرح کرد:

برخورد جلیلی با برنامه ریزان تجمع دعوت از وی

خبرگزاری رسا ـ دبیر کمیته طلاب حامی جلیلی گفت: وقتی قبل از ثبت نام ها خواستیم طومار جمع کنیم و تجمع کنیم برای دعوت از جلیلی به ثبت نام در انتخابات دکتر جلیلی با ما برخورد کرد و گفت این کار غیرقانونی است و در صورت اقدام از موضع امنیت ملی با شما برخورد خواهم کرد.
2/ دکتر جليلي دبير شوراي امنيت ملي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام  عامری، دبیر کمیته طلاب و روحانیان حامی دکتر جلیلی  در همایش طلاب و روحانیان حامی گفتمان انقلاب اسلامی گفت: ما طلاب از گفتمان انقلاب اسلامی حمایت می کنیم و هر جا که احساس کنیم جلیلی از این گفتمان انحراف پیدا کرده و فاصله می گیرد اولین نفر خودمان هستیم که برخورد می کنیم.

وی با اشاره به نیازهای اقتصادی و فرهنگی مردم گفت: طراز رییس جمهوری اسلامی باید متفاوت از سایر رییس جمهورهای دنیا باشد و باید نامزدهای ریاست جمهوری به نیاز جامعه کنونی ما که اخلاق است بپردازند نه به شعار دادن درباره با خوراک و پوشاک و پول مردم.

حجت الاسلام  عامری با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما به تناسب علم و سیاست در اخلاق پیشرفت نکردیم گفت: یکی از مطالبات رهبری امنیت اخلاقی است که متاسفانه بعضا از سوی مسرولین به چالش کشیده می شود.

دبیر کمیته طلاب و روحانیان حامی گفتمان انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که رهبری عامل پیشرفت را اخلاق دانستند گفت: آنچه برای ما طلاب درباره آقای جلیلی جذاب بود اخلاق مداری و قانون مداری وی بود.

وی افزود: وقتی قبل از ثبت نام ها خواستیم طومار جمع کنیم و تجمع کنیم برای دعوت از جلیلی به ثبت نام در انتخابات دکتر جلیلی با ما برخورد کرد و گفت این کار غیرقانونی است و در صورت اقدام از موضع امنیت ملی با شما برخورد خواهم کرد.

حجت الاسلام عامری در پایان گفت: کمیته طلاب از زمان ثبت نام و با توجه به این‌که جلیلی تاکید بر رعایت قانون برای تبلیغات داشت تا زمان شروع فرصت قانونی تبلیغات اقدام تبلیغاتی نکرده و به امور ستادی و تامین محتوا و ثبت نام مبلغان برای تبلیغ چهره به چهره پرداختیم و این همایش اولین فعالیت تبلیغاتی این کمیته برای معرفی و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی است./959/پ202/ص

ارسال نظرات