۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۶۹۸۳۶
رییس ستاد انتخابات سیستان وبلوچستان:

ستاد انتخابات امانت‎دار آرای مردم در انتخابات پیش رو است

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات سیستان وبلوچستان گفت: اعضای ستاد انتخابات استان نیز مانند تمامی مردم یک رای دارند و بدون هیچ جانب داری و حزب گرایی تنها امانت دار آرای مردم هستند لذا توصیه می شود مردم به فردی رای بدهند که از هر لحاظ اصلح باشد.
رجبعلي شيخ زاده

رجبعلی شیخ زاده، رییس ستاد انتخابات سیستان وبلوچستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب شرق کشور گفت: ایجاد فضاسازی مناسب جهت شرکت در انتخابات از ضروریات امروز جامعه است و هر فردی که دغدغه نظام را دارد باید امر مشارکت در انتخابات را به عنوان یک امر به معروف و یک واجب در میان عموم جامعه گسترش دهد.

 

شیخ زاده در ادامه افزود: مردم استان سیستان و بلوچستان در دوره های گذشته درصد مشارکت بالایی را در انتخابات داشته اند و با پیش بینی های انجام شده انتظار می رود با توجه به برگزاری همزمان دو انتخابات شوراهای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری، سیستان و بلوچستان جزو استان های سرآمد کشور در موضوع مشارکت بالا باشد.

 

رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به برگزاری همزمان دو انتخابات در کشور اظهار داشت: برگزاری همزمان دو انتخابات بصورت همزمان نشان از اعتماد نظام جمهوری اسلامی به سیستم اجرایی خود در کشور دارد و مدیران اجرایی امر انتخابات این استان آمادگی تمام و کمال برای برگزاری این انتخابات را دارند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار افزود: اعضای ستاد انتخابات استان نیز مانند تمامی مردم یک رای دارند و بدون هیچ جانب داری و حزب گرایی تنها امانت دار آرای مردم هستند لذا توصیه می شود مردم به فردی رای بدهند که از هر لحاظ اصلح باشد زیرا اگر در شورای اسلامی شهرها افراد صالح وارد شوند فرآیند توسعه شهری و روستایی سرعت بیشتری پیدا می کند و اگر رییس جمهور نیز اصلح انتخاب شود می تواند از حقوق ملت در تمامی عرصه ها با قدرت دفاع کند.

 

شیخ زاده در مورد تعداد رای دهندگان انتخابات افزود: با توجه به جمعیت استان، تعداد 1899 شعبه اخذ رای تعیین شده است و از میان جمعیت یک میلیون و 494هزار و 556 نفری واجد شرایط رای دهی برای انتخابات امسال هستند.

 

وی در خاتمه افزود: از سوی وزارت کشور و در میان کلیه افراد واجد شرایط در استان سیستان و بلوچستان تعداد 72هزار و 274 نفر به عنوان رای اولی های استان امکان مشارکت در این دوره از انتخابات را دارند./940/ت302/ب

ارسال نظرات