۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۱۶۹۵۴۶
امام جمعه موقت بهشهر:

برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مردم آبروی نظام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شهرستان بهشهر گفت: مردم در حکومت اسلامی با هر سلیقه ای، در یک انتخابات نظام مند شرکت کرده و فرد مورد نظر خود را انتخاب می کنند؛ از این رو مهم حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح است که باید با هوشیاری صورت گیرد.
اخبار انتخابات

حجت الاسلام سید عسگری هاشمی نسب، امام جمعه موقت بهشهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر افزود: هر چه میزان و  حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر باشد، به همان اندازه بقای نظام جمهوری اسلامی تضمین می‌شود که باید در این راستا تلاش کنیم. در نظام مقدس جمهوری اسلامی، میزان رای مردم است و این اصل در انتخابات شوراها که نماد بارز مردم سالاری است تجلی می یابد.

حجت الاسلام هاشمی نسب ادامه داد: مردم در 15 خرداد، به خیابان آمدند و به خاک و خون کشیده شدند و  و نتیجه اش پیروزی انقلاب بزرگی شد که جهان را متحیر و متحول کرد و جامعه اسلامی را انقلاب ما زنده کرد.

امام جمعه موقت بهشهر گفت: هیچ نعمتی را خداوند مجانی و ارزان به جامعه نمی دهد اگر امروز به عنوان یک شیعه و مسلمان زندگی می کنیم  به دلیل خون های شهدای ما از صدر اسلام تا کنون است. یکی از موارد اطاعت حضور در انتخابات است و انسان ها باید در بعد اطاعتی چنان مطیع باشند که به وظایف خود عمل کنند.

وی افزود: انتخابات پیش رو حساس ترین و مهم ترین انتخابات در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده و ایران را به کانون توجه در جهان تبدیل کرده است و به همین جهت پر شور و شعور برگزار‌کردن این انتخابات از مهم‌ترین وظایف ما است. امروز نیز انتخابات داریم و اگر مردم حضور پیدا نکنند دشمن فرصت سوء استفاده پیدا می کند.

حجت الاسلام هاشمی نسبت به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم در حکومت اسلامی با هر سلیقه ای، در یک انتخابات نظام مند شرکت کرده و فرد مورد نظر خود را انتخاب می کنند و مهم حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح است که باید با هوشیاری انجام شود.

وی افزود: خوشبختانه این دوره از انتخابات در نام نویسی، تمکین به رأی شورای نگهبان، برگزاری مناظره و تبلیغات تلویزیونی در راستای قانون عمل شده و دارای شرایط خوبی هستیم./950/ت302/س

ارسال نظرات