۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۶۹۴۳۹
امام جمعه موقت ساری:

ملت ایران رکورددار خلق حماسه در تاریخ معاصر است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام طاهری، ملت ایران را رکورددار خلق حماسه در تاریخ معاصر معرفی کرد و گفت: خلق حماسه سیاسی زمینه ارتقای جایگاه نظام را در عرصه بین المللی فراهم خواهد کرد.
حجت الاسلام طاهري، مدير حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام اابوالقاسم طاهری، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته مرکز استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، حضور پرشور مردم در 24 خرداد امسال را بستر تحقق حماسه سیاسی دانست.

 

حجت الاسلام طاهری ملت ایران را رکورددار خلق حماسه در تاریخ معاصر معرفی کرد و گفت: خلق حماسه سیاسی زمینه ارتقاء جایگاه نظام را در عرصه بین المللی فراهم خواهد کرد.

 

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی حماسه آفرینی را در دنیا به نام خود به ثبت رساندند، افزود: این مردم در بیش از سه دهه اخیر در صحنه های مختلف این انقلاب حماسه آفرین بودند.

 

امام جمعه موقت ساری خاطرنشان کرد: مردم مومن و ولایتمدار با حضور چشمگیر در انتخابات آتی، علاوه بر تجدید پیمان با آرمان های مقدس نظام اسلامی، تبعیت و پیروی خود را از ولایت فقیه به تمامی جهانیان نشان خواهند داد.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های جهانی را تقویت خواهد کرد، ادامه داد: علاوه بر این موجب تقویت مشروعیت و مقبولیت نظام خواهد شد.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که حضور حماسه مردم در انتخابات عامل مهمی در تثبیت جایگاه و اقتدار نظام اسلامی است، افزود: ملت بزرگ ما به حتم بار دیگر خالق حماسه ای عظیم در تاریخ این نظام دینی خواهند بود.

 

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران همواره مدافع حقیقی آرمان ها و ارزش های نظام بوده و هستند، تصریح کرد: ملت ایران در بصیرت و هوشیاری در میان ملت های دنیا زبانزد هستند.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همه توطئه ها و نقشه های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی با حضور به موقع و با صلابت ملت خنثی شد، گفت: 24 خرداد امسال نیز تجلی حضور ملت در دفاع از نظام و انقلاب خواهد بود.

 

وی در ادامه سخنان خود از شورای نگهبان به دلیل احراز صلاحیت کاندیداها تقدیر و تشکر کرد و گفت: همه تلاش دشمنان جلوگیری از خلق حماسه سیاسی در نظام اسلامی است.

 

حجت الاسلام طاهری حضور مردم را در انتخابات تعیین کننده دانست و ادامه داد: مردم به عنوان مهم ترین پشتوانه انقلاب عمل کردند و هرجا مردم عقب کشیدند، دولت‌ها نتوانستند موفق باشند.

 

حجت الاسلام طاهری در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی های رییس جمهور آینده اشاره کرد و گفت: پایبندی به آرمان های امام، رهبری و ارزش های اسلامی و قانون اساسی، حفظ منافع ملی، پرهیز از اشرافی گری، رفع مشکلات معیشتی مردم، و استفاده از نظرات نخبگان و کارشناسان از جمله مهم ترین شاخص های مورد نظر برای یک رییس جمهور اصلح است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) عزت و سرافرازی را برای مسلمانان و نطام اسلامی به ارمغان آوردند.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که امام راحل ملت ایران را از اوج ذلت به اوج عزت و اقتدار رساند، افزود: نام ایشان همواره محبوب ترین واژه قرن خواهد بود.

 

وی همچنین بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر سالگرد ملکوتی امام راحل تأکید کرد.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران در ادامه همچنین به انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای از سوی مجلس خبرگان رهبری به عنوان رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قرن‌ها باید بگذرد تا قدر امام راحل رهبر انقلاب، شناخته و از آن‌ها تجلیل شود./950/پ201/ب

ارسال نظرات