۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۶۹۳۴۹
مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران:

تبلور حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد رقم خواهد خورد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: تبلور حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد رقم خواهد خورد.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در جمع اعضای کانون مساجد استان در ساری ایجاد فضای نشاط و شادابی در بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان را از مهم ترین ظرفیت های کانون های مساجد برشمرد و گفت: نقش کانون های فرهنگی و هنری مساجد با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری بر ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه انکار ناپذیر است.

 

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، ابراز کرد: تبلور حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد رقم خواهد خورد که مردم ایران اسلامی به ویژه جوانان با حضور گسترده خود جواب دندان شکنی به تهدیدات دشمنان خواهند داد و حماسه از شور و شعور برخوردار است و شور آن حضور حداکثری و شعور آن انتخاب فرد اصلح است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به نقش ائمه جماعات و ائمه مساجد در انتخابات تصریح کرد: ائمه جماعات و مساجد در این انتخابات وظیفه سنگین و مهمی را بر دوش دارند و باید تلاش کنند که یک انتخابات قوی، باشکوه و در نهایت سلامت، امنیت و دشمن شکن برگزار شود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به این که تلاش در جهت برگزاری یک انتخابات سالم و با شکوه یک وظیفه شرعی، انقلابی و ملی برای آحاد مردم به خصوص علمای ما است، گفت: مساجد در بسیج اجتماعی و برگزاری انتخابات نقش مهم و تاثیرگذاری را دارند و باید با حفظ قداست و معنویت مسجد در این عرصه ورود پیدا کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که هر نوع حرکتی که در مساجد در ایام انتخابات برگزار می شود باید خردمندانه، آکنده از قداست و همراه با عدالت باشد، افزود: یکی از نقش های مساجد که می تواند در این انتخابات بسیار مؤثر باشد اتحاد مؤمنان است و مساجد باید با حفظ قداست و شأن مسجد به صحنه انتخابات ورود پیدا کند./950/پ203/ب

ارسال نظرات