۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۶۹۲۶۰
استاد حوزه علمیه:

بصیرت افزایی سبب عبور از فتنه‎ها می شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که بصیرت افزایی موجب عبور از فتنه ها می شود، گفت: کلمه بصیرت در تعالیم دینی از ارزش والایی برخوردار است و در قرآن کریم بیش از بیست بار این کلمه به همراه مشتقات آن آمده است.
امام جمعه محمود آباد

حجت الاسلام عبدالله اسماعیلی، استاد حوزه علمیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، با بیان این که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه ای است که نقشه های دشمنان را نابود کرده و آنان را ناامید می کند، گفت: مردم باید حضوری با بصیرت داشته و با انتخابی صحیح در این حماسه بزرگ نقش آفرینی کنند.

 

وی با اشاره به این که امانت داری از صفات ارزنده ای است که باید در نامزدهای انتخابات وجود داشته باشد، بیان داشت: کسی که طعم محرومیت و استضعاف را کشیده باشد می تواند به تعهدات خود که عدالت وامانت داری است عمل کند.

 

امام جمعه محمودآباد با تاکید بر این که همه نامزدهای انتخابات باید تمکین به قانون داشته و تسلیم آن باشند، ادامه داد: تخریب و شایعه سازی نباید در ایام انتخابات وجود داشته باشد و این امر مهم باید از سوی نامزدها و هواداران آنان به نحو ارزنده ای رعایت شود.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به ویژگی های نامزدهای اصلح انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: توانمندی علمی، اهل تعامل و مشورت، برنامه محوری، استفاده از تجربیات دیگران، تعهد و تخصص شاخصه های داوطلبان شورا است.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان این که مردم باید همیشه بصیرت داشته تا مسیر را به درستی بشناسند، بیان داشت: انسانی که بصیرت داشته باشد می داند که چه کار باید بکند و در چه سمت و سویی قدم بردارد.

 

وی با تأکید بر این که بصیرت افزایی موجب عبور از فتنه ها می شود، گفت: کلمه بصیرت در تعالیم دینی از ارزش والایی برخوردار است و در قرآن کریم بیش از بیست بار این کلمه به همراه مشتقات آن آمده است.

 

امام جمعه محمود آباد با بیان این که ملت ایران در همه مسائل گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: مسؤولان و کارگزاران نظام نیز باید رهنمودهای معظم له را در همه مسائل اولویت فعالیت ها و برنامه ریزی های خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به این که انحراف از مسیر ولایت ما را از رسیدن به سعادت حقیقی دور خواهد کرد، بیان داشت: تنها تبعیت محض از ولی فقیه جامعه اسلامی را در مسیر رشد و تعالی قرار خواهد داد./950/ت303/ب

ارسال نظرات