۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۱۶۸۹۴۲
استاد حوزه علمیه آمل:

قانون مداری سرلوحه برنامه های کاندیدا قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که حضور حداکثری مردم سبب عقب نشینی دشمنان می شود، ادامه داد: مردم باید با حضور حماسی خود زمینه شکست نقشه های شوم دشمنان را فراهم کرده و پاسخ مناسبی را به آنان دهند.
اخبار انتخابات

حجت الاسلام رضا فتحی، استاد حوزه علمیه آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که شورای نگهبان با حضور فقها و حقوق دانان ارزنده خود نسبت به اعلام تایید صلاحیت های هشت نفر از واجدین شرایط انتخابات ریاست جمهوری اسلامی اقدام کرده است، گفت: ریاست جمهوری پست حساسی است که مدیریت اجرایی کشور را بر عهده دارد و مردم باید نهایت دقت را در انتخاب نامزد اصلح داشته باشند.


استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که پست ریاست جمهوری پس از مقام معظم رهبری مهم ترین مسؤولیت کشور است، بیان داشت: انتخابات امسال بسیار مهم است که باید حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای وجود داشته باشد تا دشمنان بفهمند که تحریم ها و تهدیدهای آنان تاثیری در اراده والای ملت ایران ندارد.


حجت الاسلام فتحی با بیان این که حضور حداکثری مردم سبب عقب نشینی دشمنان می شود، ادامه داد: مردم باید با حضور حماسی خود زمینه شکست نقشه های شوم دشمنان را فراهم کرده و پاسخ مناسبی را به آنان دهند.


استاد حوزه علمیه ادامه داد: مردم باید در انتخاب نامزد اصلح توجه داشته و به فردی که شرایط مناسب تصدی این سمت مهم را داشته باشد انتخاب کرده و زمینه ساز تحقق حماسه سیاسی باشند.


وی ادامه داد: انسان باید در انتخاب فرد اصلح دقت داشته باشد و بدانیم که به خاطر انتخاب های خود باید در آخرت پاسخ گو باشیم.


حجت الاسلام فتحی با بیان این که نامزد های انتخابات باید معیار ها را رعایت کرده و هم دیگر را تخریب نکنند، خاطرنشان کرد: همه مسائل قانونی باید از سوی نامزدها و هواداران آنان در تبلیغات انتخابات وجود داشته باشد و آنان قانون مداری را سرلوحه امور خود قرار دهند.


استاد حوزه علمیه آمل ادامه داد: سمت هایی که به انسان داده می شود برای انجام وظیفه است که باید مراقب باشیم تا اسیر فریب های دنیایی نشویم./950/ت302/ش

ارسال نظرات