۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۶۷۹۸۸
حداد عادل در اهواز:

کهولت سن مهم ترین عامل عدم تایید صلاحیت هاشمی بود

خبرگزاری رسا ـ حداد عادل با اشاره به عدم احراز صلاحیت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: بنا به تصریح اعضا و سخنگوی شورای نگهبان کهولت سن مهم ترین عامل رد صلاحیت آقای هاشمی در انتخابات است.
نشست خبري غلامعلي حداد عادل در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامعلی حداد عادل، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز، با بیان این که استان خوزستان عظمت تاریخی ایران را در خود تجلی می کند، تأکید کرد: ایران اسلامی از زمانی که وزیر وقت حکومت قاجاریه امیرکبیر کشته شد، بیداری خویش را به دست آورد.

وی با اشاره به ساختار تشکیلاتی حکومت پهلوی در نظام ایران، اظهار داشت: نظام مستبد پهلوی پایه و اساس آن به قدرت انگلستان و آمریکا بستگی داشت و به یقین عامل اصلی روی کار آمدن رضا شاه دولتمردان انگلیسی بوده است.

تامین و حفاظت از منافع انگلیس برعهده آمریکا است

حداد عادل با بیان این که انگلیس با تشکیل نظام آمریکایی فریب کاری ها را تحویل این حکومت داد، تصریح کرد: در برهه کنونی منافع انگلیسی ها از سوی دولت و حکومت استکباری آمریکا در منطقه و جهان تأمین می شود.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با تأکید بر این که دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی بر سر استقلالی که این نظام دارد است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی چشم دیدن استقلال کشور ایران را ندارند.

جرم ایران استقلال سیاسی و اقتصادی است

حداد عادل استقلال داشتن را بزرگ ترین جرم نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: آمریکا و یارانش خواستار این هستند که کشورها جهان به ویژه منطقه خاورمیانه زیر سلطه آنها قرار گیرند و در این صورت هیچ دولتی و امتی حق استقلال سیاسی و اقتصادی را نخواهد داشت.

داوطلب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مذاکره آمریکا و با ایران اشاره کرد و افزود: اگر مذاکره با آمریکا استقلال و عزت ایران را مورد تهدید قرار دهد به یقین این مذاکره صورت نخواهد گرفت.

وی همچنین در ادامه بزرگی و طولانی بودن تحولات کشور سوریه را ناشی از مقاومت این کشور در برابر طرح های آمریکایی صهیونسیتی دانست و با بیان این که نظام سوری قدرت مقابله با توطئه های گوناگون را خواهد داشت، تأکید کرد: جرم کشور سوریه نداشتن آزادی مدنی و اجتماعی نیست بلکه نه گفتن به طرح و فساد های استکبار جهانی است.

داوطلب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به احزاب و جریان های گوناگون انتخاباتی کشور بیان داشت: هر شخصی که در جبهه اصلاح طلبان و دیگر احزاب عضو است می توانند به جبهه متحد اصولگرا بپیوندد.

کهولت سن مهم ترین عامل رد صلاحیت هاشمی

حداد عادل در ادامه به عدم احراز صلاحیت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و افزود: بنا به تصریح اعضا و سخنگوی شورای نگهبان کهولت سن مهم ترین عامل رد صلاحیت آقای هاشمی در انتخابات است.

داوطلب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به ائتلاف پیشرفت خاطرنشان کرد: این ائتلاف در برنامه‌های تلویزیونی شرکت و با این حضور به یقین می‌تواند نظرسنجی‌های واقعی مردم را ارزیابی کند.

وی با بیان این که اقتصاد ایران از دیر باز به نفت وابسته است، اظهار داشت: کشور باید در دولت های آینده وابستگی اقتصاد به صادارت نفت را کاهش دهد؛ چرا که این وابستگی عامل بزرگی برای القای تحریم های گوناگون از غربی های علیه ایران است.

داوطلب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ارایه راهکاری هایی پیرامون ایجاد اقتصادی پویا در کشور، تأکید کرد: بهره مندی از اساتید و نخبگان عرصه اقتصاد که وابستگی به قدرت های پولی نداشته باشند، تغییر سبک زندگی و تکیه بر علم اقتصاد سه عامل برای آزاد سازی اقتصاد از بند تحریم ها خواهند بود./9458/پ202/ج

 

ارسال نظرات