۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۱۶۷۸۷۹
رییس ستاد انتخابات آمل:

انتخابات ایران نماد مردم سالاری دینی است

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات آمل با بیان این که مهم‌ترین آزمون امسال آزمون سیاسی است که مردم باید در پای صندوق های رای حضور یابند، گفت: انتخابات در کشور ما نماد مردم‌سالاری دینی است و خرداد 92 زمان تحقق حماسه سیاسی خواهد بود که در آن سرنوشت سیاسی و اجرایی کشور رقم خواهد خورد.
فرماندار آمل

یدالله اکبرزاده، رییس ستاد انتخابات شهرستان آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که انتخاب شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب همواره با تدبیر و اندیشه ای راه گشا بوده است، گفت:  انتخاب سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دارای پیام‌های تاثیرگذار بسیاری است.


وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب هر سال با پیام‌های عالمانه و کارشناسانه، چشم‌انداز سالانه را براساس شرایط و مقتضیات کشور در راستای نیل به افق چشم‌انداز توسعه و تعالی ترسیم می‌کنند و تلاش برای عینیت بخشیدن به رهنمودهای ایشان وظیفه همگان است که باید در این راستا اقدامات ارزنده ای صورت گیرد.


فرماندار آمل  به کارگیری واژه حماسه سیاسی و اقتصادی برای سال 92 از سوی رهبر معظم انقلاب را نشان‌دهنده اهمیت حضور گسترده و حماسی مردم در دو بخش اقتصادی و سیاسی دانست و بیان داشت: در ادبیات ما واژه حماسه جایگاه خاصی داشته و از ارزش خاصی برخوردار است و در هر مقطعی که کشور با چالشی روبه‌رو شده، وجود ویژگی‌هایی چون ایستادگی، شجاعت و عدالت‌خواهی ملت، در قالب حرکت‌‌های حماسی تجلی یافته است.


 
اکبرزاده با بیان این که حرکت حماسی و جهادی ریشه در فرهنگ و آموزه‌های دینی و مذهبی ملت ایران دارد، خاطرنشان کرد: حرکت حماسی و جهادی رمز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده و استمرار این حرکت عظیم ریشه در این روحیه دارد.

 

وی ادامه داد: به حتم ملت ایران همان‌‌‌طور که در تاریخ به ویژه دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی و پس از پیروزی انقلاب در عرصه‌‌های دفاع مقدس نشان داد، در دوره تحریم نیز آزمونی دیگر را با سربلندی پشت سر خواهند گذاشت و از این فرصت تاریخی برای قوی‌تر شدن خود استفاده خواهند کرد.


رییس ستاد انتخابات آمل با بیان این که  مهم‌ترین آزمون امسال آزمون سیاسی است که مردم باید در پای صندوق های رای حضور یابند، گفت: انتخابات در کشور ما نماد مردم‌سالاری دینی است و خرداد 92 زمان تحقق حماسه سیاسی خواهد بود که در آن سرنوشت سیاسی و اجرایی کشور رقم خواهد خورد.


فرماندار آمل ادامه داد: نگاه دشمنان نظام اسلامی به انتخابات در جمهوری اسلامی است و آنان براساس میزان مشارکت مردم در انتخابات استراتژی‌های خود علیه کشورمان را تهیه می‌کنند که بنابراین در این دوره همان گونه که رهبری فرمودند، باید حضور مردم حماسی باشد.


نماینده عالی دولت در آمل  با بیان این که راهکارهای تحقق عملی حماسه سیاسی و اقتصادی در جامعه باید تبیین و تشریح شود، بیان داشت: همه نهادها، گروه‌ها و صاحبنظران باید در این مسیر تلاش کنند و با وحدت و همدلی بر رهنمود های رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانند تا شاهد سرافرازی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف باشیم.


اکبرزاده با تاکید بر این که مسؤولان باید رهنمودها و پیام رهبری را نصب العین خود قرار داده و به عنوان یک دستورالعمل و راهبرد عملی تلقی کنند، ادامه داد: در این سال توان مردم و به ویژه مدیران و کارکنان در همه عرصه ها باید صرف تلاش و جدیت در زمینه تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باشد.


وی در پایان گفت: مردم باید فردی را انتخاب کنند که بتواند کشور را همراه با مقام معظم رهبری در مسیر رشد و بالندگی قرار دهد./950/ت302/ش

ارسال نظرات