۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۶۷۴۸۵
آیت الله طه محمدی:

ولایت‌مداری و وفاداری مردم کردستان انکارنشدنی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مردم استان کردستان اعم از اهل سنت و شیعه در سفر رهبر معظم انقلاب به این استان وفاداری و ولایت مداری خود را ثابت کردند.
حجت الاسلام والمسلمين غياث الدين طه محمدي، نماينده ولي فقيه و امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، امروز در مراسمی که به مناسبت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان بیجار که در مجتمع امیر نظام گروس برگزار شد، بیان کرد: بدون تردید ملت ایران یک بار دیگر با بصیرت و آگاهی خود ولایت مداری خویش را ثابت کرده و در انتخابات پیش رو حماسه ای ماندگار را خلق خواهند کرد.

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی و ملت ایران بیش از گذشته در حال رصد اوضاع کشور ما هستند؛ از این رو نیاز است آحاد مردم و مسؤولان نظام مانند همیشه در مسیر ولایت حرکت کرده و سبب ناامیدی و قطع طمع دشمنان شوند.

امام جمعه همدان گفت: آینده و سرنوشت کشور در گرو حضور مقتدرانه و انتخاب آگاهانه فرد اصلح است، با یاری خداوند متعال این مسأله با حضور مردم در انتخابات آینده محقق می‌شود.

وی به آثار و برکات سفرهای رهبر معظم انقلاب در نقاط مختلف کشور اشاره و تصریح کرد: تغییر نگاه ها به استان کردستان و معرفی این خطه به عنوان استانی امن مهم‌ترین دستاورد سفر معظم له به کردستان بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مردم استان کردستان اعم از اهل سنت و شیعه در سفر رهبر معظم انقلاب به این استان وفاداری و ولایت مداری خود را به جهانیان ثابت کردند و نشان دادند مردم ایران اسلامی از هر قوم، مذهبی که باشند در مسیر ولایت فقیه حرکت می کنند و در کمال امنیت و وحدت از  آرمان‌‌های نظام اسلامی پاسداری می‌کنند./967/پ202/س

ارسال نظرات