۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۶۶۵۱۰
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

نقش عشایر در خلق حماسه غیرقابل انکار است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: عشایر غیور همواره و در همه زمان ها خط مقدم خلق حماسه ها در کشور بوده اند؛ بنابراین باید ظرفیت های این منبع غنی شناخته شود و به آنها میدان دهیم تا بتوانند نقش خود را در کشور به خوبی ایفا کنند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شعرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، امروز در نخستین نشست مجمع عالی عشایر این استان با اشاره به ظرفیت های فکری، هنری و علمی عشایر گفت: معرفت، یکدلی، صفا و صمیمیت عشایر زبانزد خاص و عام و قابل ستایش است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به توانمندی های عشایر در تحقق شعار سال اشاره کرد و ادامه داد: عشایر غیور همواره و در همه زمان ها خط مقدم خلق حماسه ها در کشور بوده اند؛ بنابراین باید ظرفیت های این منبع غنی شناخته شود و به آنها میدان دهیم تا بتوانند نقش خود را در کشور به خوبی ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به خواص بی بصیرت اشاره کرد و گفت: بارها دیده ام که بصیرت و آگاهی عشایر غیور کشورمان از خواص و نخبگان دانشگاهی ما بهتر بوده است و به سبب عشق، اخلاص و نان حلالی که برای آن زحمت ها کشیده شده است.

امام جمعه شهرکرد خروجی زندگی سراسر رنج و زحمت عشایر را در افکار ناب بیان کرد و افزود: ظرفیت و توانمندی عشایر بسیار بالاتر از جایگاه کنونی آنها است، قدر خود را بدانید و راهتان را بشناسید و در این راه ثابت قدم و استوار بمانید.

رییس شورای عالی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری، راه ولایت فقیه را تنها راه سعادت بشری عنوان کرد و بیان داشت: مملکتی که ولی فقیه دارد نباید ترس و هراسی از دشمن به خود راه دهد اما ضروری دارد تا در برابر رهنمودها و توصیه‌های ولی‌فقیه خود تسلیم محض باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: مردم ما سال های بسیاری است که با بصیرت خود، دشمن را در رسیدن به اهداف شومش نا امید گذاشته اند.

وی در بخش پایانی سخنانش به ماه پربرکت رجب اشاره کرد و گفت: این ماه از فرصت‌های مغتنمی است که با دعا و استغفار میتوان خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد: کسی میتواند از ماه رمضان به خوبی بهره بگیرد که دو ماه رجب و شعبان را به خوبی درک کرده باشد./9457/پ202/س

ارسال نظرات