۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۶۶۵۰۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

روحانیت شاخص های انتخاب اصلح را برای جامعه تبیین کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مردم باید در انتخاب فرد اصلح معیارها و شاخص های مورد توجه و نظر امام راحل و رهبرمعظم انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار دهند.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان امروز در جمع روحانیان استان به نقش روحانیت در تقویت حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: روشنگری روحانیت همواره مانع از ورود افراد ناصالح و غیر اصلح در انتخابات شده است.

 

وی روشنگری و آگاه بخشی را مهم ترین رسالت روحانیت در شرایط فعلی دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت باید با تبیین شاخص های کاندیدای اصلح، جامعه را در انتخاب فرد اصلح یاری دهند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه سخنان خود گفت: مردم نیز باید در انتخاب فرد اصلح معیارها و شاخص های مورد توجه و نظر امام راحل و رهبرمعظم انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار دهند.

 

حجت الاسلام یاری با بیان این که انتخابات امسال از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: باید با حضوری حداکثری زمینه حضور مردم در انتخابات را فراهم کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری امسال رهبرمعظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: تجلی حماسه سیاسی حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات خرداد ماه امسال است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که روحانیت نقش مهم و اثرگذاری در تحقق حماسه سیاسی بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: حضور در صحنه روحانیت آگاه و بصیر در صحنه دفاع از آرمان های انقلاب و گفتمان امام و رهبری مانع از نفوذ اندیشه های منحرف در جامعه خواهد شد.

 

حجت الاسلام یاری روحانیت را زبان گویای دین در تاریخ اسلام دانست و ادامه داد: مردم همواره روحانیت را معتمد و پناهگاه امن خود می دانستند و روشنگری های مبلغان دین می تواند در انتخاب صحیح مردم نقش مؤثری داشته باشد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و اهداف شهدا را در انتخاب افراد در نظر می‌گیرند، گفت: مردم کشورمان در انتخابات گذشته ثابت کرده اند که همواره مطیع رهبری نظام هستند.

 

وی بر تشویق روحانیت برای حضور پر شور مردم در عرصه سیاسی تأکید کرد و گفت: حضور مردم در صحنه دشمنان نظام را مأیوس و دوستداران انقلاب اسلامی را خوشحال می‌کند.

 

حجت‌الاسلام یاری، انتخابات را آزمایش بزرگ ملت ایران خواند و تصریح کرد: انتخاب اصلح یک تکلیف برای همه افراد جامعه است و رأی دادن بدون شناخت معنا ندارد.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به وجود بیش از دو هزار روحانی در گیلان، ادامه داد: تحقق حماسه سیاسی نیازمند روشنگری روحانیت در جامعه است./950/پ202/ب

ارسال نظرات