۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۶۶۰۰۴
متکی در ساری:

عملکرد دولت باید منصفانه نقد شود

خبرگزاری رسا ـ متکی در جمع مردم ساری با بیان این که آمریکایی ها چندین سال است که همه توان خود را در جهت تبدیل سیاست تعامل به جای سیاست تقابل در مقابل ایران اسلامی در پیش گرفته اند، گفت: حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران اسلامی در خرداد امسال آمریکا را در خط سیاسی تقابل با ایران اسلامی به خانه آخر می رساند.
منوجهر متکي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، منوچهر متکی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در جمع اصولگرایان مازندران در مسجد شکوهی ساری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: مقام معظم رهبری با رصد وضعیت داخلی و خارجی نقشه راه را برای مسؤولان و کارگزاران کشور ترسیم کردند.

 

وی با تأکید براین که آحاد جامعه مخاطب رهنمودهای رهبری در نامگذاری سال جدید هستند، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود به منظور تحقق شعار امسال بهره گرفت.

 

متکی با بیان این که ملت ایران اسلامی دشمن شاد کن نیست و با حضور حماسی خود در صحنه مختلف اجازه شادی را به دشمنان نظام اسلامی نداده است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در صحنه های مهم این انقلاب حماسه آفرین بودند.

 

وی با بیان این که حماسه برداشتن موانع و حرکت به سوی قله های پیشرفت و ترقی است، ادامه داد: ملت بزرگ ایران هر جا که فتنه و یا موانع شیطانی پیش روی باشد به حتم با خلق حماسه ای عظیم از این موانع عبور خواهد کرد.

 

متکی با بیان این که حماسه یک جنگ نامتقارن با دشمنان است، ادامه داد: امروز همه باید در این میدان با تقویت وحدت و همدلی حماسه ساز شوند.

 

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس حماسه ساز شدند، افزود: رزمندگان سپاه اسلام با خدای خود عهد و پیمان بستند و به پیروزی دست یافتند.

 

وی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران با خلق حماسه ای عظیم سد دشمنان را خواهند شکست و در مسیر پیشرفت گام خواهند برداشت، خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که با توطئه افکنی نمی تواند مانع از حماسه سازی ملت ایران اسلامی شوند.

 

متکی با بیان این که آمریکایی ها چندین سال است که همه توان خود را در جهت تبدیل سیاست تعامل به جای سیاست تقابل در مقابل ایران اسلامی در پیش گرفته اند، گفت: حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران اسلامی در خرداد امسال آمریکا را در خط سیاسی تقابل با ایران اسلامی به خانه آخر می رساند.

 

وی با بیان این که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبری از دموکراسی در ایران نبود و مردم هیچ حقی نسبت به سرنوشت خود نداشتند، تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران روح دموکراسی را در ایران احیا کرد و امروز این نعمت بزرگ به برکت انقلاب به دست آمده است.

 

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود به بخش دوم نامگذاری امسال به عنوان حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین دلایل تأکید مقام معظم رهبری به مسائل اقتصادی موانع و مشکلاتی است که در کشور وجود دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در دولت نهم و دهم اقدامات خوبی در کشور صورت گرفته است، گفت: باید نسبت به این کارهای صورت گرفته نقد منصفانه داشته باشیم.

 

متکی با اشاره به این که متأسفانه در گذشته ایران اسلامی آن طور که باید در جایگاه خود قرار نگرفت، ادامه داد: بسیاری از بخش های کشور در گذشته از حمایت لازم برخوردار نبوده است.

 

وی یکی از ایرادهای مهم در کشور را فرهنگ مصرف گرایی دانست و با تأکید براین که باید تلاش کنیم تا این فرهنگ نادرست از کشورمان حذف شود، گفت: باید فرهنگ تولید در کشورمان از سوی بسیاری از نهادهای فرهنگی و علمی نهادینه شود.

 

متکی بر ضرورت حمایت از تولید داخل تأکید کرد و گفت: برای این که بتوانیم در عرصه اقتصادی حماسه آفرین شویم باید تلاش کنیم تا تولید داخل از رشد قابل توجهی برخوردار شود.

 

وی تولید را نسخه شفابخش توسعه اقتصادی کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: افزایش تولید در بخش های مختلف کشور به حتم کاهش بیکاری و رشد شاخص های اقتصادی را در پی خواهد داشت./950/پ202/ج 

ارسال نظرات