۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۱۶۵۹۳۳
دبیر کل حزب الله لبنان:

مهمترین دلائل قدرت مقاومت لبنان و فلسطین کشورهای ایران و سوریه هستند

خبرگزاری رسا _ دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی امشب خود ضمن اشاره به راه اندازی شبکه رادیویی النور به مساله بحران سوریه اشاره کرد و گفت: همه از جمله دشمنان و دوستان می دانند که سوریه از قدیمی ترین دوستان مقاومت است. سوریه سالها، بویژه در چند سال گذشته، از مقاومت در لبنان و فلسطین حمایت کرده است.
سيد حسن نصرالله

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه العربیه به صورت زنده بخشی از سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را پخش کرد.


گفتنی است دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی امشب خود که به مناسبت راه اندازی شبکه رادیویی النور بود به مساله بحران سوریه اشاره کرد و گفت: همه از جمله دشمنان و دوستان می دانند که سوریه از قدیمی ترین دوستان مقاومت است. سوریه سالها، بویژه در چند سال گذشته، از مقاومت در لبنان و فلسطین حمایت کرده است.
سید حسن نصرالله در ادامه گفت: یکی از مسئولین مقاومت فلسطین در جلسه ای خصوصی گفت: هیچ یک از نظام های عربی، همانند دولت بشار اسد از مقاومت فلسطین دفاع نکرده است.
اسرائیل می داند که یکی از مهمترین دلائل قدرت مقاومت لبنان و فلسطین کشورهای سوریه و ایران هستند. برای همین است که اسرائیل قصد دارد سوریه را هدف قرار دهد، تا مقاومت در لبنان و فلسطین را محاصره کند.
دبیر کل حزب الله سپس منظور از محاصره را عدم دسترسی به کمک های مادی، معنوی و تسلیحاتی عنوان داشت و گفته است که اجازه ارسال سلاح به مقاومت را از طریق سوریه نمی دهد./1413/9161/خ

ارسال نظرات