۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۶۵۴۴۸
فردا برگزار می شود؛

تجمع اعتراض آمیز مردم زاهدان در محکومیت هتک حرمت سوریه

خبرگزاری رسا ـ تجمع اعتراض آمیز مردم زاهدان در محکومیت هتک حرمت وهابیون تکفیری به قبور صحابه پیامبر فردا برگزار می شود.
راهپيمايي مردم مشهد در محکوميت هتک حرمت حجر بن عدي
 سید مجتبی طباطبایی زاده، مسؤول روابط عمومی حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ادامه محکومیت تعرض وهابیون به قبور صحابه رسول اکرم(ص)، جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی استان تجمع اعتراض آمیزی را برگزار می کند.
 
طباطبایی افزود: طلاب و روحانیان شیعه و اهل سنت، دانشجویان، هیأت های های مذهبی و عموم مردم زاهدان در قالب «جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی استان» صبح روز چهارشنبه، 18 اردیبهشت بصورت همزمان در مقابل مسجد جامع این شهر تجمع کرده و خشم و انزجار خود را از جنایت های وحشیانه تروریست ها در سوریه اعلام می کنند.
 
مدیر روابط عمومی حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این مراسم علمای تشیع و اهل سنت در سخنرانی های خود اهانت تروریست های تکفیری را محکوم و بر اتحاد و همبستگی میان اقوام و مذاهب تاکید خواهند کرد.
 
طباطبایی در پایان با دعوت از عموم مردم به منظور شرکت در این تجمع اعتراض آمیز افزود: این مراسم ساعت ده صبح از فردا از مقابل حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان واقع در خیابان آزادی آغاز و پس از آن به سمت مسجد جامع زاهدان ادامه دارد./940/ت303/ش
ارسال نظرات