۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۱۶۵۳۳۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

انتخابات تجدید حیات انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری انتخابات را تجدید حیات انقلاب اسلامی دانست و گفت: همه باید تلاش کنند تا زمینه خلق حماسه ای عظیم در ایران اسلامی فراهم شود.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، عصر امروز در همایش تجلیل از مدیران و معاونان بعد از انقلاب آموزش و پرورش بهشهر در سالن اجتماعات این اداره با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور گفت: حضور در انتخابات در این دوره از زمان از حساسیت و ویژگی خاص برخوردار است که باید به طور خاص هم وارد شویم.

 

وی اظهار داشت: باید برای خلق این حماسه سیاسی اطلاع رسانی مناسب، مؤثر و با ارزش و ماندگار انجام دهیم و در این رابطه فرهنگیان در رده های مختلف باید کمک کار نظام بوده و با اطلاع رسانی دقیق و به موقع در تحقق حماسه ای عظیم نقش آفرین باشیم.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که مدیران با سلامت نفس همکاری کنند و در فعالیت های خود سلامت نفس را از بین نبرند و فراموش نکنند، یادآور شد: امروز همه مدیران بعد از انقلاب در شهرستان بهشهر با سلایق مختلف دور هم جمع شده اند و این مسأله بیانگر وحدت رویه در بین شما است که در راستای رضایت خداوند و حمایت از نظام است.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری ادامه داد: اولین کاری که بعد از خلقت انسان صورت گرفت نان و لباس نبود بلکه علم بود که با دارا بودن علم می توانیم به همه چیز دست یابیم.

 

وی اضافه کرد: اکنون بسیاری از کشورها مانند ما دارای ذخایر و منابع زیر زمینی نیستند، اما علم دارند و با استفاده از علم و دانش خود به هر چیزی که می خواهند دست می یابند.

 

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با بیان این که 11 سال در خدمت استاد آیت الله بهجت (ره) شاگردی کردم، گفت: مدتی برای کسالت به تهران رفته و برای گذران دوران نقاهت به قم رفته بودم که ایشان از حضور من با خبر شدند و به عیادت من آمدند، فرمودند آیا حوزه هم تدریس می کنید عرض کردم بله دو حوزه امام جعفر صادق(ع) و قدسیه دارم و فعالیت می کنم، آیت الله بهجت رو به من کردند و فرمودند «اگر شیطان علم داشت کافر نمی شد.»

 

امام جمعه بهشهر با اشاره به هدفمند عمل کردن همه در نظام خاطرنشان کرد: مدیران و معلمان ما در این انقلاب و دوران مختلف این نظام خدماتی ویژه و شایسته ای به نظام ارائه کردند و ارزش هایی منعکس کردند که قابل ستایش است و باید قدردان آنان باشیم و هدفمند در جهت ارتقای ارزش های نظام عمل کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که مدیران و معلمان دارای وجاهت اجتماعی و اخلاقی در جامعه هستند بیان داشت: در شرف خلق حماسه سیاسی در خرداد و انتخابات سرنوشت ساز قرار داریم و باید در خلق این حماسه سیاسی شما فرهنگیان کمک کار بوده و با تعامل همه جانبه همه سلایق در جهت حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنیم.

 

مدیر آموزش و پرورش بهشهر نیز با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: این سند در واقع قانون اساسی آموزش و پرورش است که رهبری نیز بر این مسأله تاکید دارند.

 

ابوالقاسم ثلاثی افزود: این سند تحول، چگونگی فعالیت و حرکت ما را در آموزش و پرورش به ما ارائه می دهد و مهم ترین اصل آن تکیه بر مسائل معنوی و دینی است.

 

وی اظهار داشت: توجه به مسائل دینی و آموزه های ارزشی و اسلامی از مسائلی است که باید در تربیت دانش آموزان در کنار علم آموزی توجه شود و اگر در همه شئون زندگی برابر با معیار اسلامی حرکت کنیم به سوی موفقیت در همه عرصه ها گام برداشته ایم./950/پ202/س

ارسال نظرات