۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۶۴۹۵۴
نماینده ولی وفقیه در چهارمحال و بختیاری:

سلامت مالی ادارات سبب افزایش اعتماد مردم به نظام می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی وفقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان ضرورت حرکت دستگاه ها به سوی شفاف سازی امور عمرانی و دوری از دیوان سالاری و افزایش شفافیت در امور مالی و اعتباری، گفت: سلامت مالی دستگاه ها، افزایش اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی را به همراه دارد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، امروز در نشست مدیران این استان، با تأکید بر ضرورت تحرک بیش از پیش مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در راستای پیشبرد اهداف توسعه پایدار و همه جانبه چهارمحال وبختیاری افزود: ضروری است در این مسیر و تحقق اهداف، متناسب با رسالت‌های ذاتی دستگاه‌ها و وظایف آنان در پیگیری برنامه‌های سال جاری، برنامه ای کارشناسی تدوین و اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این‎که یک شخص و یا یک دستگاه به تنهایی نمی‌تواند استان را در مسیر توسعه قرار دهد، افزود: باید دستگاه‌های مربوطه با تعامل و برنامه ای جامع و کامل و همچنین نظارت دستگاه‌های مربوطه اقدامات شایسته‌ای در راستای حرکت در مسیر رشد و توسعه پایدار این استان انجام دهند.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر ضرورت گسترش نظارت دولت بر مدیران در راستای حرکت در مسیر توسعه و نظارت جدی دستگاه های نظارتی برای جلوگیری از بروز خطا در سیستم تصریح کرد: امام علی(ع) نیز در نامه شماره 53 نهج البلاغه به مدیران توصیه می کند بر روند اجرای امور نظارت جدی کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری همچنین با بیان ضرورت حرکت دستگاه ها به سوی شفاف سازی امور عمرانی و دوری از دیوان سالاری و افزایش شفافیت در امور مالی و اعتباری افزود: سلامت مالی دستگاه ها، افزایش اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی را به همراه دارد.

نماینده ولی وفقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه‌ طرح‌های عمرانی با شفافیت بیشتری کار کنند و پروژه‌های خود را طبق برنامه‌ زمانبندی و از پیش تعیین شده انجام دهند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: با توجه به این‎که اکنون مردم در زمینه اقتصادی با سختی‌هایی رو به رو هستند مسؤولان مربوطه باید با تلاش جهادی خود اقدامات ضروری برای برداشته شدن فشار از دوش مردم را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پایان ابراز داشت: این نشست‌ها، تجدید عهد مدیران دستگاه های اجرایی استان با یکدیگر برای کار و تلاش بیشتر در راستای تحقق آرمان‌های بلند امام و انقلاب است./9457/پ202/س

ارسال نظرات