۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۱۶۳۷۴۰
محسن رضایی:

به خاطر یک اشتباه نباید جلوی مناظرات انتخاباتی را گرفت

خبرگزاری رسا ـ محسن رضایی خواستار ادامه مذاکرات سیاسی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شد و تاکید کرد که تحقق این مهم سبب روشن شدن بسیاری از مسائل و ارائه نظرات کارشناسانه خواهد شد.
محسن رضايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، محسن رضایی‌ شنبه شب در همایش مردمی با عنوان جوانان و ورزشکاران در مسجد صبوری قائمشهر، با بیان وضعیت خاص گرانی، بیکاری، وضعیت نرخ ارز و اوضاع افسار گسیخته قیمت‌ها در کشور، بروز این موارد را موجب تهدید نظام و آزار ملت ایران دانست.

 

رضایی خاطرنشان کرد: اگر یک بار در برگزاری مناظرات اشتباهاتی رخ داد نباید جلوی مناظرات بعدی را گرفت چون در این بحث‌های جدی صاحب‌نظران نظر خواهند داد.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این که برخی از فشارها و تحریم ها بر نظام و ملت ما ناشی از عدم مدیریت صحیح در جامعه است، خاطر شنان کرد: همه مشکلات کشور ما ناشی از تحریم نیست و باید در این راستا با اجرای برنامه های درست اقتصادی و فرهنگی در جهت رفاه عمومی جامعه گام برداریم.

 

وی اضافه کرد: متأسفانه اکنون مردم ما قدرت خرید ندارند و اجناس هزار تومانی امروز همان جنس 300 تومانی سال گذشته در این زمان است؛  با این وضعیت مشکلات فراوانی دامن گیر ما خواهد شد.

 

رضایی ادامه داد: دولتمردان باید جواب این لجام گسیختگی و زمان پایان این وضعیت را مشخص کنند و مردم را از این مشکلات رها سازند.

 

وی گفت: مردم کشورمان آگاه هستند که در همه شرایط وارد میدان شده و در این رابطه پای همه انتخابات و راهپیمایی ها ایستاده است و باید قدردان چنین مردمی باشیم و در این رابطه نیز باید رضایت عمومی جامعه را بالا برده و افزایش دهیم.

 

رضایی با اشاره به تعطیلی کارخانجات نساجی مازندران افزود: فرمول نساجی قائمشهر از فرمول غنی‌سازی اورانیوم و شکافتن اتم مشکل‌تر نیست و برای دانشمند و تکنسین و مهندس ایرانی می تواند مشکلی قابل حل باشد به شرطی که با برنامه وارد شویم.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: متأسفانه دولت در باره نساجی مازندران نتوانست مشکل مردم این شهر را حل کند و باید قبول داشته باشیم که اگر به اندازه غنی‌سازی به صنعت توجه می‌شد اکنون در چنین وضعیتی نبودیم.

 

رضایی گفت: با برنامه ریزی درست و دقیق در رابطه با اقتصاد و فرهنگ مردم وارد می شویم و بر این باورم که باید کاری کنیم تا گداپروری از ایران اسلامی  رخت بر بندد.

 

وی اظهار داشت: نوسازی اقتصاد ملی و فرهنگ اقتصادی از جمله برنامه های اجرایی من است که متأسفانه اکنون به گداپروری، مصرف‌پروری و متهم کردن دیگران تبدیل شده است و باید در راستای اقتصاد پویا در جامعه برنامه دهیم تا تحول اساسی ایجاد شود. 

 

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در ایران در ادامه بیان داشت: اختصاص یارانه سبز به کشاورزان از برنامه های جدی ما است که با دقت، سرعت و برنامه ریزی مناسب انجام می شود و این یارانه مکمل یارانه گذشته است که به کشاورزان پرداخت می شود تا در جهت شکوفایی کشاورزی گام مثبت برداشته شود.

 

رضایی اضافه کرد: متأسفانه اقتصاد نفت روی سفره حکومتی‌ها است و جدا شدن این سفره از مردم، بی‌خبری از حال و روز ملت را برای دولت به همراه داشته است که نگران کننده است و باید این رویه تغییر کند و مثل مردم زندگی کردن در زندگی دولتمردان افزایش یافته و به فرهنگ تبدیل شود./950/پ201/ج

ارسال نظرات