۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۶۳۵۲۸
امام جمعه موقت قزوین:

تخصص و تعهد، معیار مردم در انتخاب فرد اصلح باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت قزوین تخصص و تعهد را مهم ترین معیار مردم در انتخاب فرد اصلح در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: مردم باید با بصیرت و حساسیت مناسبی فرد اصلح را انتخاب کنند.
امام جمعه موقت قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی، امام جمعه موقت قزوین امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور، گفت: همه مسؤولان باید تلاش کنند تا بار دیگر زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

 

وی تخصص و تعهد را مهم ترین معیار مردم در انتخاب فرد اصلح در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: مردم باید با بصیرت و حساسیت مناسبی فرد اصلح را انتخاب کنند.

 

امام جمعه موقت قزوین با بیان این که مردم کشورمان امسال نیز با حضور حداکثری خود در انتخابات، حماسه آفرین خواهند شد، تصریح کرد: ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی ثابت کردند که در همه صحنه ها حضوری بی نظیر دارند.

 

حجت الاسلام عابدینی انتخابات این دوره از ریاست جمهوری را مهم ارزیابی کرد و گفت: دشمنان همه تلاش خود را برای حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رأی به کار گرفتند که همه باید هوشیار و بیدار باشیم.

 

وی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی همواره از حضور حماسی مردم در صحنه های مختلف هراسان بوده اند، افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی به دشمنان نشان خواهند داد که پای عهد خود با نظام، امام و رهبری ایستاده اند.

 

امام جمعه موقت قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت استاد شهید مطهری اشاره کرد و با بیان این که این شهید والامقام شخصیتی وارسته در تاریخ نظام اسلامی بودند، گفت: اندیشه های آن شخصیت بزرگ امروز به عنوان مسیر راه برای نسل جوان جامعه خواهد بود.

 

حجت الاسلام عابدینی شهید مطهری را مربی، امین و دانشمند زمان دانست و تصریح کرد: باید اندیشه های بزرگ و ارزشمند این روحانی والامقام بیشتر برای جامعه امروز تبیین شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روز کارگر اشاره کرد و با بیان این که کارگران نقش مؤثری در پیشرفت و توسعه کشور دارند، گفت: توجه به منزلت و معیشت کارگران کشورمان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد./950/پ201/ب

ارسال نظرات