۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۱۶۳۲۶۳
مسؤول کانون های مساجد مازندران:

مساجد نقش مهمی در ایجاد نشاط انتخاباتی دارند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران گفت: مساجد نقش مهمی در حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و ایجاد نشاط انتخاباتی دارند.
مسؤول دبيرخانه كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، محمد فوقی، مسؤول کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، عصر امروز در جمع فعالان فرهنگی مساجد ساری گفت: مساجد نقش مهمی در ترویج و گسترش شعائر و فرهنگی دینی در جامعه برعهده دارند.

 

وی با بیان این که مساجد به جایگاه و پایگاه مهمی در جامعه تبدیل شده اند، افزود: مدیران و اعضای کانون های مساجد باید با بصیرت و آگاهی کامل حساسیت های حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان را در پای صندوق های رأی به خوبی درک کرده و در این زمینه فعالیت های فرهنگی مناسبی داشته باشند.

 

فوقی، با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر انقلاب، بیان داشت: تبلور حماسه سیاسی در انتخابات امسال رقم خواهد خورد که مردم ایران اسلامی به ویژه جوانان با حضور گسترده خود جواب دندان شکنی به تهدید دشمنان خواهند داد.

 

وی، ایجاد فضای نشاط در بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان را از دیگر ظرفیت‌های کانون‌های مساجد برشمرد و گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری می‌توانند زمینه‌ساز ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه شوند.

 

فوقی همچنین با بیان این که کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندرانن از حیث کمی و کیفی در بین جوانان جایگاه خوبی دارند، اظهار داشت: برنامه ها باید همراه با نوآوری و کیفی باشد تا بتوان نشاط و شادابی در بین جوانان ایجاد کرد.

 

وی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: هر گونه استفاده تبلغیاتی از نام و عنوان کانون های مساجد در زمان تبلیغات نامزدها ممنوع بوده و تنها باید در جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تلاش شود.

 

مسؤول کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، با قدردانی از فعالیت ها و برنامه های سال گذشته مدیران مسؤول، ائمه جماعات و کارکنان دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، خاطرنشان کرد: امید است با برنامه ریزی مناسب در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نیز روند ارائه خدمت به کانون ها و جوانان استان بیش از گذشته افزایش یابد./950/پ202/س

ارسال نظرات