۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۶۳۰۸۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

حماسه سیاسی ایستادگی غیرتمندانه در برابر دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که حماسه به معنای صلابت همراه با شجاعت و دلاوری است، خاطر نشان کرد: حماسه سیاسی، ایستادگی غیرتمندانه در برابر دشمنان داخلی و خارجی است که برای براندازی نظام اسلامی در تلاش هستند.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، امروز در جمع رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: حماسه اقتصادی باید به فرهنگ عمومی ملت تبدیل شود و مردم باید جهاد در زمینه های مختلف اقتصادی و فرهنگی را یک عبادت بدانند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین ملت ایران را ملتی حماسه ساز در عرصه های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در 34 سال اخیر به همه دنیا ثابت کردند که برای دفاع و حراست از آرمان‌های انقلاب همواره در صحنه حضور دارند.

 

حجت الاسلام نعمت الهی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را نقشه راهی برای تحقق اهداف بزرگ ملت ایران دانست و تصریح کرد: رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در سال جدید باید به عنوان یک راهبرد جدید برای همه مسؤولان کشور قرار گیرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین حضور پر شور در انتخابات پیش روی را یکی از مهم‌ترین ضرورت‌های سیاسی دانست و گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید در انتخابات آینده حضوری گسترده و جهانی داشت که زمینه‌ساز خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد.

 

وی با برشمرد ضرورت‌های اقتصادی در سال جدید گفت: رونق و تقویت تولیدات ملی و توجه روز افزون به تولید ملی و حمایت کار و سرمایه ایرانی از مهم‌ترین ضرورت‌های تحقق حماسه اقتصادی در سال جدید است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با تأکید بر این که خلق این دو حماسه نیازمند شور و شعور خواهد بود، افزود: ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی، همچنان استوار در خط ولایت و رهبری ثابت قدم بوده و تاکنون در همه عرصه ها حماسه‌سازی کرده و در سال92 نیز در برابر تفکر انحرافی و شعارهای فریبنده هوشمندانه مقابله خواهد کرد.

 

حجت الاسلام نعمت الهی، انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را مهم ترین عرصه برای خلق حماسه سیاسی دانست و تصریح کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که در انتخابات بیست و چهارم خرداد با صف های طولانی آمادگی خلق یک حماسه عظیم و سرنوشت سازی را دارند.

 

وی با اشاره به این که حماسه به معنای صلابت همراه با شجاعت و دلاوری است، خاطرنشان کرد: حماسه سیاسی، ایستادگی غیرتمندانه در برابر دشمنان داخلی و خارجی است که برای براندازی نظام اسلامی در تلاش هستند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین افزود: همانطور که در جنگ سخت برای بی انگیزه‌کردن دشمن و ایجاد روحیه در رزمندگان نیاز به تبلیغات گسترده داشتیم امروز نیز به منظور ایجاد یک روحیه جهادی و حماسی در میان اقشار مختلف مردم نیازمند اطلاع رسانی و تبلیغ هستیم.

 

حجت الاسلام نعمت الهی اضافه کرد: بالندگی اقتصاد کشور، خنثی سازی توطئه‌های پوشالی دشمنان نظام و رفع مشکلات اقتصادی کشور از جمله اهداف مهم مقام معظم رهبری جهت نامگذاری سال 92 به نام حماسه سیاسی اقتصادی است چرا که دشمنان با تحریم های متعدد ایران درصدد فلج کردن چرخه های اقتصاد کشور هستند.

 

حجت الاسلام نعمت الهی اضافه کرد: پیشرفت اقتصادی باید با جهت‌گیری معنوی همراه باشد یعنی تلاش در حوزه اقتصاد، به عنوان یک امر مقدس و دارای بار ارزشی بالا تلقی شود و همانگونه که جهاد در جبهه های جنگ یک امر مقدس و ارزشمند است نگاه ما به اقتصاد و فعالیت اقتصادی نیز باید جهاد گونه باشد./950/پ202/س

ارسال نظرات