۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۶۲۶۰۰
صبح امروز؛

احمدی نژاد وارد خوزستان شد

خبرگزاری رسا ـ محمود احمدی نژاد، رییس جمهور در چهارمین دور از سفرهای استانی، صبح امروز وارد استان خوزستان شد.
دکتر احمدي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمود احمدی نژاد، رییس جمهور در چهارمین دور از سفرهای استانی، صبح امروز وارد استان خوزستان شد و مورد استقبال مسؤولان ارشد استان خوزستان در فرودگاه بین الملی اهواز قرار گرفت.

آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، نمایندگان مجلس و دیگر مسؤولان استانی در مراسم استقبال از رییس جمهور حضور داشتند.

احمدی نژاد پس از ورود به خوزستان در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های سفر دو روزه خود پرداخت و افزود: مردم استان خوزستان با همه وجود در برهه های مختلف زمانی به ‌ویژه در دوران انقلاب اسلامی برای صیانت از موجودیت و ارزش‌های اسلامی جان خود را فدا کردند.

احمدی نژاد پس از حضور در جمع خبرنگاران جهت سخنرانی عازم مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز شد.

گفتنی است هم اکنون احمدی نژاد در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) سخنرانی می کند.

افتتاح سد گتوند، دیدار با مردم شهرستان اندیکا و هویزه، شرکت در کارگروه کشاورزی و معدن از دیگر برنامه های رییس جمهور است.

بر اساس این گزارش افتتاح پروژه‌های پتروشیمی، افتتاح بیمارستان‌ ماهشهر و دیدار با مردم شهرستان‌های آغاجاری و هفتگل از برنامه های روز دوم سفر رییس جمهور به خوزستان است.

در این سفر اسفندیار رحیم مشایی، رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد، سید مجتبی ثمره هاشمی، دستیار ارشد رییس جمهوری، غلامحسین الهام، سخنگوی دولت و حمید بقایی، معاون اجرایی رییس جمهوری، احمدی نژاد را همراهی می کنند./9464/پ203/ب

ارسال نظرات