۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۱۶۱۷۲۵

فاطمیه خوزستان پرشورتر از هر سال

خبرگزاری رسا ـ استان خوزستان، کربلای ایران همزمان با سراسر کشور در سوگ عزای ماتم حضرت فاطمه زهرا(س) نشست.
عزاداري فاطميه در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) ظهر امروز در شهرهای مختلف استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم و دسته های عزاداری برگزار شد.

براساس این گزارش روحانیان و طلاب حوزه های علمیه همگام با مردم استان خوزستان در مراسم عزاداری دخت مکرم نبی اسلام(ص) شرکت کردند و عشق ارادت خود را نسبت به حضرت زهرای اطهر(س) نشان دادند.

تجمع بزرگ فاطمیون مقابل حوزه علیمه امام خمینی(ره) اهواز برگزار شده و دسته های عزاداری با سینه زنی و گریه زاری عشق و ارادت خود نسبت به حضرت زهرا(س) را نشان دادند.

آیت الله موسوی جزایری با حضور در جمع تجمع کنندگان فاطمی در سخنانی برگزاری باشکوه و بزرگ مراسم های عزاداری را بسیار مناسب و مهم ارزیابی کرد و گفت: مراسم های عزاداری اهل بیت(ع) باید همواره باشکوه برگزار شوند که خوشبختانه در استان خوزستان مراسم فاطمیه نسبت به سال های گذشته بسیار زیبا و پرصلابت برگزار شده است.

براساس گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا برخی از شهرهای استان خوزستان افزون بر عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز هستند.

آیین تشییع شهدای گمنام در بیش از 6 شهر استان خوزستان برگزار شده است و مردم با شعارهای « این گل پر پراز کجا آمده، از سفر کرببلا آمده» و « حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست » شهدا را تا بهشت شهدا تشییع کردند.

همچنین مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) در مناطق عملیاتی جنوب و شلمچه، کربلای ایران با حضور کاروان های راهیان نور برگزار شد./9461/پ202/س

ارسال نظرات