۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۶۱۵۴۰
امام جمعه شهرکرد:

عملکرد مدیران، چهارمحال و بختیاری را در مسیر تحول قرار نداده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با انتقاد از عدم توجه به استان‌های محروم گفت: کارهایی که در این استان صورت گرفته است، طبق برنامه ریزی مشخص و مدونی نبوده بلکه به صورت سلیقه ای انجام گرفته و کار کلیدی که بتواند استان را در مسیر تحول قرار دهد، انجام نشده است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، شامگاه جمعه، بیست و سوم فروردین در دیدار دیدار با محمدرضا باهنر، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از عدم توجه مسؤولان کشوری به استان های کم برخوردار، اظهار داشت: عدالت آن نیست که استان های برخوردار، روز به روز بالاتر بروند و استان های کم برخوردار همچنان در محرومیت کامل بسر ببرند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تکمیل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد را از ضرورت ها و اولویت های استان دانست و گفت: برای تکمیل این مجموعه فرهنگی، تجاری پول بسیار کلانی لازم است که همکاری دستگاه های کشوری و استانی را می طلبد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به محرومیت استان چهارمحال و بختیاری، افزود: با وجود این که کارهای چشمگیری در استان پس از انقلاب صورت گرفته است و مبالغ بسیاری هزینه شده و برنامه های خوبی صورت گرفته است؛ اما همچنان چهارمحال و بختیاری استانی است که محرومیت در آن فراوان است.

استانی که 10 درصد آب کشور را تأمین می کند در بی آبی کامل به سر می برد

وی با اشاره به مسأله آبخیر بودن چهارمحال و بختیاری گفت: از آنجایی که استان چهارمحال و بختیاری ده درصد آب کل کشور را تأمین می کند اما متأسفانه از بی آبی رنج می برد.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری  اضافه کرد: 130 روستا در شهرستان لردگان که یکی از 9 شهرستان این استان است، در بی آبی کامل به سر می برند و با تانکر آبرسانی می شوند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بحث راه های استان را نیز بسیار تأسف‌بار دانست و اظهار داشت: از سه راه خروجی استان، تنها یک راه آن که به خوزستان ختم می شود فعال است که آن هم به سبب نامناسب بودن، روزانه تعدادی از هموطنان ما کشته می شوند.

کار کلیدی که بتواند استان را در مسیر تحول قرار دهد، انجام نشده است

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان علت اصلی عدم پیشرفت استان را نبود سند توسعه راهبردی استان عنوان کرد و گفت: کارهایی که در استان صورت گرفته است، طبق برنامه ریزی مشخص و مدونی نبوده بلکه به صورت سلیقه ای و نقطه ای انجام شده است؛ بنابراین کار کلیدی که بتواند استان را در مسیر تحول قرار دهد، انجام نشده است./9457/پ202/س

ارسال نظرات