۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۶۰۸۹۰
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

احداث نمازخانه‌های بین راهی اولویت کاری ستاد اقامه نماز باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خواستار در اولویت قرار گرفتن احداث نماز خانه های بین‌راهی در فعالیت های سال جدید ستاد اقامه نماز در استان چهارمحال و بختیاری شد و گفت: اگر تأثیر نماز در زندگی افراد به خوبی تبیین شود، شاهد شکل‌گیری تحولات بسیار مثبتی در جامعه خواهیم بود.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام - امام جمعه شهرکرد و نماينده و لي فقيه در چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد همایش ملی نقش نماز در 8 سال دفاع مقدس بااشاره به این که در نماز باید هم به کیفیت توجه داشت و هم به کمیت، اظهار داشت: نماز معراج آفرین، جلا دهنده و برقراری رابطه بین مولا و عبد است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: احداث نماز خانه های بین راهی و درون شهری باید در اولویت کار ستاد اقامه نماز استان و مسؤولان در سال جدید قرار گیرد.

امام جمعه شهرکرد با تشکر از تلاش کمیته های شش گانه ستاد همایش تصریح کرد: اگر تأثیرات نماز در زندگی افراد به خوبی تبیین شود و به ویژه بتوان نسل جوان را با این آثار آشنا کرد، شاهد شکل‌گیری تحولات بسیار مثبتی در جامعه خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تنها راه  ارتباط مستمر با خداوند را در نماز دانست و گفت: موضوع نقش نماز در هشت سال مقدس یک موضوع بسیار کاربردی و مهم است که می‌توان به کمک آن تأثیر این فریضه الهی را در پیروزی رزمندگان اسلام به خوبی تبیین کرد.

استاد حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این همایش افزود: هدف ما تنها برگزاری یک همایش نیست، بلکه درصدد هستیم تا از این همایش چندین جلد کتاب فاخر و پرمحتوا از خاطرات رزمندگان دفاع مقدس گردآوری و تدوین کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اهمیت و جایگاه نماز آن گونه که شایسته است به خوبی تبیین نشده و ما موظف هستیم تا در راستای تحقق این مهم بیش از پیش تلاش کنیم.

وی برگزاری همایش تبیین نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس را راهکار مهمی در ترویج و تقویت فرهنگ اقامه نماز در جامعه برشمرد و ادامه داد: با بهره‌گیری از جاذبه‌های معنوی دفاع مقدس می‌توان در تبیین اهمیت و جایگاه نماز در جامعه گام‌های محکمی برداشت.

نماینده ولیفقیه در چهارمحال و بختیاری بر ضرورت همکاری و تعامل کمیته‌ها و دستگاه‌های عضو این همایش تأکید کرد و گفت: باید با جدیت بیشتر و عزم راسخ تلاش خود را در اجرای هر چه بهتر و شایسته‌تر این همایش به کار گیریم./9457/پ202/س

ارسال نظرات