۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۱۶۰۰۱۳

یادواره شهدای فاطمیه اهواز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ یادواره شهدای مسجد فاطمیه اهواز با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری برگزار می شود.
يادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، یادواره شهدای مسجد فاطمیه اهواز به منظور بزرگداشت و نکوداشت مقام شامخ شهادت و جانفشانی های شهدای هشت سال دفاع مقدس با سخنرانی حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری، رییس مؤسسه تفحص سیره شهدا قم پنج شنبه، بیست و چهارم اسفند ماه در اهواز برگزار می شود.

براساس این گزارش افزون بر سخنرانی و روایت گری دوران دفاع مقدس، صادق آهنگران، یادگار ایثار و شهادت نیز در این یادواره بزرگ به نوحه خوانی و مدیحه سرایی می پردازد.

این گزارش می افزاید یادواره شهدای مسجد فاطمیه کیانپارس اهواز با حضور نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه، ائمه جماعات، خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

بنابر این گزارش مسجد فاطمیه اهواز در دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از پایگاه های مهم فرهنگی و دینی استان در راستای تربیت نیروهای انقلابی و ولایی بوده است که در همین راستا با اعزام نیرو به جبهه های حق علیه باطل شهدای فراوانی تقدیم انقلاب و استان خوزستان کرده است.

از حماسه گران مسجد فاطمیه اهواز می توان به شهیدان احمد غلام گازر، محمدجواد زاهدیان، علی مهدی منصوری، احمد نوری و سعید جهانی اشاره کرد که در آن دوران حماسه های بزرگی را در کنار دیگر رزمندگان اسلام آفریدند.

شهید علیرضا جانگران‌نژاد، شهید غلامحسین بیدهندی، شهید محمد کریمی، شهید فؤاد وهابی، شهید مسعود شقایق‌پور، شهید حمیدرضا زمانی، شهید عارف آوازی، شهید بهرام جزایری، شهید سید حجت‌الله موسوی، شهید سعید صوفی‌زاده، شهید محمود دشتی‌پور، شهید علیرضا صوفی‌زاده، شهید عیدی‌محمد کریمی، شهید محمود وزیریان، شهید محسن امیر معزی، شهید علیرضا زمانی، شهید ابوالقاسم صالح‌زاده، شهید علیرضا بهمنی‌نیا و شهید محمد عیدی مینا از دیگر شهیدان مسجد فاطمیه اهواز به شمار می آیند.

گفتنی است پخش های کلیپ با موضوع شهادت و ولایت، توزیع بسته های دینی و فرهنگی و برپایی نمایشگاه از ویژه برنامه های یادواره شهدای مسجد فاطمیه کیانپارس اهواز محسوب می شوند./9461/پ203/ب

ارسال نظرات