۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۵۹۴۴۶
آیت الله شبستری:

دشمنان در جنگ اقتصادی نیز تسلیم ملت ایران خواهند شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: استکبار جهانی پس از شکست در جنگ نظامی این بار در جنگ اقتصادی تسلیم اراده ملت ایران خواهند شد.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، امروز در جمع اقشار مختلف شهرستان مرند اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی به امید عقب نشینی نظام اسلامی ایران از حقوق به‌حق خود، شدیدترین تحریم های اقتصادی را تحمیل ملت ایران کرد.

 

وی با اشاره به این‌که آمریکا و رژیم صهیونیستی به همراهی ایادی غربی‌شان از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های مختلفی برای براندازی نظام ولایی به کار بسته اند، گفت: استکبار جهانی پس از شکست در جنگ نظامی این بار در جنگ اقتصادی تسلیم اراده ملت ایران خواهند شد.

 

آیت الله شبستری با این‌که خود غربی ها به ناکارآمدی تحریم ها اعتراف کرده اند، گفت: امروز شاید خطر اقتصادی، تحریم ها و گرانی به صورت مقطعی باشد، اما با همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ با وحدت و یکدلی مردم و البته همت مسؤولان نظام حل شدنی است.

 

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که دشمنان نظام واقعیات موجود در ایران را درک نکرده اند، تصریح کرد: هر توطئه دشمن با موقعیت شناسی و ولایت مداری مردم شکست خورده است، باید دانست که جنگ اقتصادی دشمن مقطعی بود اما جنگ نرم فرهنگی دشمن علیه نظام همواره ادامه دارد، هر چند آمریکا به دنبال مذاکره و مصالحه با ایران باشد.

 

وی با اشاره به این‌که توجه به اصول و موازین دینی یگانه راه مقابله با توطئه های دشمن است، افزود: دشمنان نظام اسلامی در قالب جنگ نرم تلاش دارند ابتذال فرهنگی را در ایران پیاده کنند که البته با بصیرت و ولایتمداری مردم این هدف خنثی خواهد شد، در حقیقت خطر جنگ نرم و فرهنگی همیشه وجود داشته و دشمنان به آن امید بسته اند.

 

امام جمعه تبریز تنها راه نجات از فتنه‌های زمان و توطئه های رنگین دشمنان نظام را تبعیت از ولایت و حفظ وحدت و یکپارچگی دانست و گفت: مردم و مسؤولان با درک موقعیت حساس نظام اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای بزرگ خلق کردند که نتایج آن در مذاکرات آلماتی مشهود بود.

 

وی در پایان تأکید کرد: امروز در چنین شرایطی بار دیگر مسؤولان باید بصیرت و ولایت مداری خود را نشان دهند و تا روز انتخابات سال آینده از هرگونه سخنان و مواضع تفرقه‌انگیز پرهیز کنند، چراکه دشمن به دنبال کوچکترین سوژه های تخریبی برای براندازی نظام اسلامی است./935/د101/س

 

ارسال نظرات