۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۵۹۲۶۷
عضو جامعه مدرسین:

تبلیغات و سخنرانی مسؤولان مشکلات اقتصادی را حل نمی کند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از عدم اهتمام جدی مسؤولان برای تحقق حمایت از کار و سرمایه ایرانی و اقتصاد مقاومتی انتقاد کرد و گفت: تنها با تبلیغات و سخنرانی در این زمینه این مسائل حل نمی شود.
حجت الاسلام و المسلمين سيد مصطفي موسوي اصفهاني

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به کوتاهی مسؤولان در تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار داشت: متأسفانه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب آن گونه که شایسته است و در عمل مورد توجه مسؤولان قرار نمی گیرد.


وی با بیان این که مردم متعهد همواره تلاش می کنند به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل کنند، گفت: بیشتر این مردم برای تحقق فرمایشات ایشان حتی حاضرند به لحاظ مالی متضرر شوند چراکه کالاهای ایرانی کیفیت لازم را ندارد و مسؤولان نیز برای بهبود این وضعیت کار خاصی نمی کنند.


مدیر حوزه علمیه همدان مهم ترین راه ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی را ارتقاء سطح کیفیت آنها دانست و ابراز داشت: تنها تبلیغات و صحبت کردن در این زمینه نتیجه نمی دهد، مسؤولان باید کاری کنند که مرغوبیت کالاهای ایرانی به حد قابل توجهی برسد و مردم این موضوع را کاملا حس کنند.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بخشی از مشکلات موجود در بازارهای ایرانی را ناشی از تحریم های دشمنان عنوان کرد و گفت: قطعا بخش عمده ای از این مشکلات به دلیل کوتاهی و قصور برخی مسؤولان در نظارت و کنترل دقیق به وجود آمده است.


حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی با بیان این که رهنمود های رهبر معظم انقلاب کارشناسی شده و با بررسی دقیق است، اظهار کرد: نمی دانیم تا چه حد مسؤولان به این نکته باور دارند اما اخیرا همراهی، هم فکری و هم کاری آنها در این زمینه کاهش یافته است؛ در بحث تولید ملی و اقتصاد مقاومتی نه تنها کار چشمگیری انجام نشد بلکه مورد کم لطفی مسؤولان قرار گرفت.


وی وفاداری عملی مسؤولان به رهبر معظم انقلاب را در خور توجه ندانست و گفت: امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید فرمایشات ایشان بیش از پیش پیاده سازی شود./928/ت302/ج

 

ارسال نظرات