۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۵۸۸۰۰

بازدید هیأت اعزامی مؤسسه دارالحدیث از نمایندگی المصطفی هند

خبرگزاری رسا ـ هیأت اعزامی مؤسسه دارالحدیث با حضور در نمایندگی جامعةالمصطفی در هندوستان، با رییس این نمایندگی دیدار و در جریان فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی جامعةالمصطفی در هندوستان قرار گرفتند.
بازديد هيأت اعزامي مؤسسه دارالحديث از نمايندگي المصطفي هند
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعةالمصطفی، حجت‌الاسلام غلامرضا مهدوی، رییس نمایندگی جامعةالمصطفی در هند با خیر مقدم به هیأت اعزامی مؤسسه دارالحدیث، یادآور شد: در کشور هندوستان قریب به صد حوزه علمیه به نشر معارف اهل‌بیت(ع) مشغول هستند که نیمی از آنان، با نمایندگی المصطفی مرتبط بوده و از خدمات علمی و فرهنگی نمایندگی، به ویژه در بخش اعزام استاد و کتاب‌های درسی، بهره‌مند می‌شوند.
وی با بیان این مطلب که 3200 طلبه و 420 استاد و هیأت‌های علمی در این نمایندگی به فعالیت علمی اشتغال دارند، اظهار داشت: بیش از پنجاه مؤسسه فرهنگی که از سوی دانش‌آموختگان المصطفی اداره می‌شوند، ‌از خدمات فرھنگی نمایندگی استفادہ می‌کنند.
در ادامه این دیدار، رییس هیأت اعزامی مؤسسه دارالحدیث، گزارشی از توانمندی‌های این مؤسسه و دانشگاہ حدیث، به ویژه در آموزش‌های مجازی ارائه دادند و مقرر شد پس از حضور رییس نمایندگی در قم، تفاھم‌نامه‌ای بین مؤسسه دارالحدیث و نمایندگی المصطفی در هند امضا و اجرا شود.
شایان ذکر است، در این جلسه معاونان نمایندگی جامعةالمصطفی در هند و معاون آموزش، پژوهش و بین‌الملل مؤسسه دارالحدیث حضور داشتند./907/د102/پ
ارسال نظرات