۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۵۶۹۰۵
امام جمعه نکا:

نادیده گرفتن رهنمودهای ولی فقیه در جامعه اسلامی هنجار شکنی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا با تأکید براین که نظر و رهنمودهای ولی فقیه در جامعه اسلامی فرض است و نباید نادیده گرفته شود، بیان داشت: نادیده گرفتن ولایت فقیه در جامعه اسلامی نوعی هنجار شکنی است و همان خواسته دیرینه دشمنان انقلاب است.
امام جمعه نکاء

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، امام جمعه نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نکاء با مهم ارزیابی کردن سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم تبریز بر تبعیت محض مسؤولان از رهنمودهای ایشان تأکید کرد.

 

امام جمعه نکا با تأکید براین که در جامعه اسلامی همه امور باید در مدار و محور ولایت باشد، تصریح کرد: اگر در جامعه دینی ارزش و عملکردی بوی ولایت نداشته باشد و در مسیر ولایت نباشد، تلاشی بی اثر است.

 

امام جمعه نکا با بیان این که انقلاب اسلامی ایران بر محور ولایت استوار است، ادامه داد: در جامعه ای ولایی همه گام ها باید پشت سر ولایت باشد.

 

مدیرحوزه علمیه نکاء با تأکید براین که نظر و رهنمودهای ولی فقیه در جامعه اسلامی فرض است و نباید نادیده گرفته شود، بیان داشت: نادیده گرفتن ولایت فقیه در جامعه اسلامی نوعی هنجار شکنی است و همان خواسته دیرینه دشمنان انقلاب است.

 

وی با بیان این که تنها با ولایت می توانیم در دنیا اقتدار داشته باشیم، تصریح کرد: همه امور ما در گرو ولایت پذیری است و حیات ما بدون ولایت، معنایی نخواهد داشت.

 

حجت الاسلام لائینی با بیان این که ارتباط و دل سپردن به هدایت ولایت فقیه، بصیرت، قدرت، روحیه و انرژی را برای هر فرد به ارمغان می آورد، گفت: تبعیت و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه سعادت و تعالی حقیقی را برای کشور در پی خواهد داشت.

 

مدیرحوزه علمیه نکاء با بیان این که مسأله ولایت و رهبری نه تنها در ایران اسلامی بلکه در بسیاری از کشورها مورد توجه قرار گرفته است، افزود: توجه ملت های مسلمان منطقه به موضوع رهبری برگرفته از جایگاه رفیع ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

امام جمعه نکا با اشاره به این که هرچه به جایگاه رفیع ولایت نزدیک تر باشیم سرزندگی و شادابی و توانمان در پایداری بیشتر می شود، ادامه داد: هر کسی با کانون ولایت هماهنگ باشد مقبول و هرکس با آن زاویه ای داشته باشد، مغضوب و مطرود خواهد بود.

 

حجت الاسلام لائینی با بیان این که امام خمینی(ره) با نهادینه کردن مسأله ولایت فقیه در نظام اسلامی، کشور را در برابر هر توطئه داخلی و خارجی بیمه کرد، بیان داشت: عنصر ولایت در نظام اسلامی همانند سدی محکم در برابر هر فتنه و نقشه شومی نقش آفرینی می کند.

 

وی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی از همان روز های اول پیروزی انقلاب به جایگاه رفیع و تأثیرگذار ولایت فقیه پی بردند، گفت: آنها همه توان و تلاش خود را برای خدشه دار کردن این عصر و رکن اصلی نظام به کار گرفتند که با پشتیبانی و حمایت قاطع ملت ایران مواجه شدند.

 

امام جمعه نکا با بیان این که انقلاب اسلامی ایران، نمونه بارز در ولایتمداری ملت ایران است، تصریح کرد: دشمنان هم در پیروزی و هم در تداوم انقلاب انواع سلاح ها را برای تضعیف نظام ما به کار گرفتند و لکن ولایتمداری، ایستادگی و پایداری بر اصول اساسی اسلام و انقلاب ما را پیروز میدان کرد‌.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب همواره مدافع آرمان های انقلاب، امام راحل و امروز نیز رهبر معظم انقلاب بوده و هستند، گفت: این ملت در همه صحنه های حساس انقلاب نقش آفرین بودند./950/ت302/ب

ارسال نظرات