۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۵۶۲۶۷
مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران:

ملت ایران ثابت کردند پای آرمان های انقلاب خواهند ماند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که ملت ایران اسلامی با حضور حماسی خود ثابت کردند که هیچ گاه از آرمان های انقلاب و امام راحل فاصله نخواهند گرفت، تصریح کرد: دشمنان نظام باید این خیال باطل را همراه خود به گور ببرند که ملت ایران اسلامی از آرمان های انقلاب فاصله بگیرند.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور حماسی روز گذشته ملت ایران در راهیپمایی 22بهمن تصریح کرد: حضور ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر ثابت کرد که این ملت همیشه پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هستند و باید به این حضور تاریخی افتخار کرد.

 

وی با بیان این که ملت ایران در زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلابت در برابر استکبار جهانی ایستادگی می کنند، بیان داشت: این مردم بصیر و آگاه با وجود همه فشارها و توطئه‌ها در 34 سال گذشته حامل پیام مهم ایستادگی و مقاومت در برابر امپریالیسم جهانی بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که ملت ایران اسلامی با حضور حماسی خود ثابت کردند که هیچ گاه از آرمان های انقلاب و امام راحل فاصله نخواهند گرفت، تصریح کرد: دشمنان نظام باید این خیال باطل را همراه خود به گور ببرند که ملت ایران اسلامی از آرمان های انقلاب فاصله بگیرند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که پیام و منطق انقلاب اسلامی در واقع همان پیام امام حسین(ع) در روز عاشورا است که نباید در مقابل ظلم سر فرود آوریم، ادامه داد: امروز نظام اسلامی پرچم دار مقابله با استکبار و صهیونیستم جهانی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: امام راحل با استقرار انقلاب اسلامی به همگان ثابت کرد که می‌توان با دست خالی نیز در برابر ظلم ایستادگی کرد و در این راستا ذره‌ای عقب‌نشینی نکرد و بعد از آن نیز این پیام را به درستی رهبر معظم انقلاب تا امروز به پیش برد.

 

وی با اشاره به رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری در جمع پرسنل نیروی هوایی کشور تصریح کرد: ولی امر مسلمین جهان درباره مذاکره با آمریکا که نقشه جدید آنها تلقی می‌شود خود را به عنوان یک انقلابی به دنیا معرفی کردند و باز هم گفتمان انقلاب مبنی بر ایستادگی در برابر ظلم و ستم را تاکید کردند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی عظمت انقلاب را در دنیا مثال‌زدنی دانست و گفت: در کنار رهبری عزیز ما نیز مسؤولیت سنگینی داریم و اگر امروز دنیای کفر و منافقان به مقابله با ایران می‌پردازند نشانه این عظمت و آقایی است که ثمره خون شهدای انقلاب است.

 

وی با تاکید بر زمان‌شناسی و بصیرت داشتن همگان خاطرنشان کرد: باید انگیزه دین، حفظ ارزش‌ها و شعور انقلاب در بالاترین نقطه حفظ شود و زمان و مقتضیات آن را به خوبی بشناسیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به توطئه‌افکنی‌های دشمن در قالب فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای تصریح کرد: باید فرصت‌یابی مسائل دشمنان انقلاب را به خوبی شناسایی کنیم و در راه مقابله با حربه‌های آنان اهتمام جدی داشته باشیم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: سبک زندگی اسلامی ایرانی در محضر خدا بودن است و بداخلاقی‌ها و موقعیت‌خواهی در مسیر جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد.

 

وی انقلاب اسلامی را پیام‌رسان پیام رسول گرامی اسلام منجی واقعی این برهه زمانی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب با همه عمق وجود خود این پیام را فریاد می‌زند و دنیا نیز عمق این حرکت را می‌فهمد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان بیان داشت: دشمن از این همه انسجام ملت ایران می‌ترسد و باید قدر این وحدت و یکپارچگی را در کنار رهبر با بصیرت انقلاب بدانیم چرا که بزرگ‌ترین سیلی را دشمن از این وحدت می‌خورد./950/پ203/ب

ارسال نظرات