۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۵۶۰۰۸

دوره تصوف شناسی در دزفول برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دوره دو روزه تصوف شناسی ویژه طلاب حوزه علمیه دزفول با حجت الاسلام پاکدل، کارشناس فرق و ادیان برگزار شد.
حجت الاسلام محمد آل مبارک

حجت الاسلام محمد آل مبارک، کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، تصریح کرد: دوره تصوف شناسی ویژه طلاب حوزه علمیه دزفول برگزار شد.

حجت الاسلام آل مبارک با بیان این که تصوف در شهرستان های شمالی به ویژه در دزفول گسترده زیادی کرده است، اظهار داشت: شناسایی، بررسی، تحلیل و پاسخ به شبهات این فرقه سبب پیشگیری و محو آن در این مناطق خواهد شد.

کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان با اشاره به استاد این دوره بیان داشت: حجت الاسلام محمد علی پاکدل، کارشناس فرق و ادیان از استان قم استاد دوره تصوف شناسی بوده است.

وی به تعداد طلاب شرکت کنندگان در این دوره اشاره کرد و افزود: بیش از 34 طلبه سطح یک و دو حوزه علمیه دزفول در دوره تصوف شناسی شرکت کردند.

کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان در ادامه خاطرنشان ساخت: نقد فرقه صوفیه، پاسخ به شبهات، اعزام مبلغ به مدارس دزفول از مهم ترین موضوع های مورد بحث در این دوره هستند.

حجت الاسلام آل مبارک در پایان سخنانش اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری چنین دوره هایی گامی برای محو این فرقه های منحرف از استان و کشور برده باشیم./9458 /ت303/ب

ارسال نظرات