۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۵۵۹۱۲
آیت الله حیدری:

بداخلاقی های اخیر دلسوزان نظام را آزرده خاطر کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری با بیان این که بداخلاقی های اخیر دلسوزان نظام را آزرده خاطر کرد، حضور پرشور و حماسی مردم در 22 بهمن را نشانه عزم راسخ آنان در راستای دفاع از ارزش ها و نظام اسلامی دانست و گفت: ملت ایران با تمام ظرفیت 22 بهمن به میدان خواهد آمد.
آيت الله حيدري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اهواز به حدیثی از امام صادق(ع) اشاره کرد و افزود: خداوند اگر نعمتی به انسان دهد و آن نعمت را از او بگیرد به خاطر گناه و تقصیر انسان است و اگر شکر نعمت کند خداوند بر عزت و نعمتش نیز خوهد افزود.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که تغییرات مثبت سبب می شود خداوند تغییرات درونی شخص را در جهت کمال قرار دهد، اظهار داشت: ملتی که به نعمت برسد اگر کفران نعمت کند خداوند عزت و رفاه را از او می گیرد.

آیت الله حیدری با بیان این که هیچ ملتی به عزت دست پیدا نمی کند مگر این که از درون تغییراتی در خود ایجاد کند، ابراز داشت: نمونه بارز این تقدیر الهی انقلاب اسلامی ایران است که 34 سال پیش به وقوع پیوست.

وی انقلاب اسلامی ایران را نعمتی بزرگ از سوی خداوند پس از اسلام و ولایت اهل بیت قلمداد کرد و افزود: ملت ایران بعد از 2500 سال زندگی در تاریکی، سلطه شاهان ستمگر و داشتن موانع بسیار بر سر راه پیشرفت خود توانست به انقلاب اسلامی دست یابد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پیشرفت ایران پس از انقلاب اسلامی را بی نظیر دانست و افزود: در طول تاریخ 34 ساله پیروزی انقلاب، ملت ایران پیشرفت های بی نظیری در زمینه های تکنولوژی، سیاسی و بین المللی کسب کرده است.

دست یابی به بیش از 30 هزار اختراع در 6 سال اخیر

آیت الله حیدری با بیان این که پیشرفت های کشور در زمان قبل از انقلاب به اندازه انگشتان دست بود، اظهار داشت: در طول 6 سال اخیر دانشمندان ایرانی به بیش از 30 هزار اختراع دست پیدا کردند.

امام جمعه موقت اهواز پیشرفت های ایران در همه زمینه ها را به برکت انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: ملت ایران در بهمن 57 هیمنه قدرت پهلوی را شکست و با لبیک به ندای امام به پیروزی رسید.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود تأکید کرد: اگر ملت ایران قدر نعمت انقلاب را نداند خداوند این نعمت را از آنان دریغ کرده و این سخن اولیاء خدا است.

آیت الله حیدری دهه فجر را سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت و حمایت از مستضعفان دانست و افزود: شهیدان در این راه با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

وی با اشاره به تغییرات درونی ارتش در زمان انقلاب و شتاب بخشیدن به حرکت مردم ابراز داشت: همان گونه که جوانان به ندای امام لبیک گفتند ارتش نیز با تبعیت از فرمان معمار کبییر انقلاب به مردم پیوسته و کمک های زیادی را در راستای به ثمر نشستن تلاش های مردم کردند.

آیت الله حیدری به تهاجم گارد شاه در 20 بهمن ماه به پادگان نیروی هوایی ارتش اشاره کرد و افزود: پس از تشدید این مبارزه و اعلام حکومت نظامی از سوی رژیم مردم از ظهر 21 بهمن به خیابان ها ریختند و نقشه های دشمنان را خنثی و پرونده رژیم پهلوی را بستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی ایران بر پایه مکتب اهل بیت بنا نهاده شده است، ابراز داشت: بداخلاقی های صورت گرفته دلسوزان نظام را آزرده خاطر و در مقابل دل دشمنان نظام را خرسند کرده است.

تحریم و حمایت از فتنه گران حسن نیت نیست

امام جمعه موقت اهواز به پیشنهاد مذاکره آمریکا با ایران اشاره کرد و افزود: شواهد حاکی از سوء نیت غرب و آمریکا است؛ چرا که حمایت از فتنه گران و تحریم روز افزون کشور را نمی توان حسن نیت تلقی کرد.

آیت الله حیدری به سابقه سیاه آمریکا در ذهن ملت ایران اشاره کرد و افزود: پیشنهاد مذاکره با ایران در نتیجه شکست آمریکا در محاصره های اقتصادی بوده است.

وی به عزم بلند ملت ایران در مقابل دشمنان اشاره کرد و افزود: مردم به برکت تعلیمات امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری تفکرات و سیاست های پلید غرب را شناخته است و زیر بار یاوه گویی و زورگویی های آمریکا نخواهد رفت و تا آخرین نفس از انقلاب اسلامی ایران حمایت خواهد کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری حضور پرشور و حماسی مردم در 22 بهمن را نشانه این عزم راسخ دانست و گفت: ملت ایران با تمام ظرفیت 22 بهمن به میدان خواهد آمد و عزم خود را جهت ادامه دهی راه شهدا نشان خواهد داد.

امام جمعه موقت اهواز در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری کنفرانس اسلامی در مصر و مذاکرات ایران در طول برگزاری این کنفرانس اشاره کرد و افزود: امیدورایم پیروزی های سوریه در روزهای اخیر به نتیجه رسد.

وی با اشاره به دخالت های اسرائیل در سرنگونی حکومت سوریه ابراز داشت: زمانی که تلاش تروریست ها در سوریه بی نتیجه ماند، ماهیت صهیونیستی جریان برانداز حکومت بشار اسد نمایان شد، ان شاءالله در آینده ای نزدیک شاهد خنثی سازی کامل فتنه در سوریه باشیم./9464/پ201/پ

ارسال نظرات