۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۵۵۸۰۱
نماینده خبرگان رهبری:

ولایت‌مداری امتیاز ویژه نیروهای مسلح ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: ولایت‌مداری و بهره‌مندی از فرماندهی مجتهد، افتخار و امتیاز ویژه نیروهای مسلح ایران اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مستقر در شهرستان مراغه اظهار داشت: قدرت نظامی و دفاعی ایران اسلامی تنها به واسطه بازدارندگی از هرگونه تهدید احتمالی دشمنان نظام است.

 

وی با تأکید بر این‌که گسترش فناوری‌های نوین نظامی در کشور پیام صلح و دوستی به کشورهای همسایه و پاسخ کوبنده به اشغالگران منطقه دارد، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی که در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد، سال‌هاست در راستای پروژه ایران‌هراسی بازار خوبی برای فروش تسلیحات نظامی خود در کشورهای عربی یافته‌اند.

 

امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که قدرت نظامی ایران امتیازی برای عموم کشورهای اسلامی است، تصریح کرد: غرب برای عبور از بحران اقتصادی چاره‌ای جز چپاول ثرورت‌ ملت‌های مظلوم و ستمدیده جهان ندارد، از این رو بار دیگر پس از گذشت ده‌ها سال به فکر استعمارگری در آفریقا افتاده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که نیروهای مسلح سربازان ولایت بوده و در رکاب امام زمان(عج) از آرمان های اسلام و انقلاب دفاع می کنند، گفت: ولایت‌مداری و بهره‌مندی از فرماندهی مجتهد، افتخار و امتیاز ویژه نیروهای مسلح ایران اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح با ادامه راه الهی و آرمان عاشورایی امام خمینی(ره) و پیروی از منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در راه سربازی امام زمان(عج) گام بر می دارند، البته باید گفت که همه اقشار جامعه باید برای ترویج و نشر آرمان های انقلاب و امام راحل تلاش کنند.

 

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که امنیت و آسایش ایران اسلامی و عدم جسارت دشمنان برای تعرض به خاک کشور از برکات ولایت فقیه و اقتدار نیروهای مسلح است، یادآور شد: ‌در سه دهه گذشته انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح از نظر اعتقادی و نظامی پیشرفت های چشمگیری داشته است.

 

همچنین سرهنگ احمد ولی نژاد، فرمانده پادگان امام رضا(ع) مراغه در سخنانی با ارایه گزارشی از فعالیت های این مرکز با اشاره به این‌که ارتش از بدو پیروزی انقلاب اسلامی بر بیعت ولایی خود وفادار بوده است، افزود: بدنه مخلص و پیرو ولایت ارتش، در مقابل توطئه ها و دشمنان ایران اسلامی ایستادگی کرده است./935/پ202/پ

ارسال نظرات