۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۵۵۵۸۷
نماینده آیت الله نجفی خبر داد؛

دعوت مراجع تقلید از شیخ الازهر برای سفر به نجف اشرف

خبرگزاری رسا ـ نماینده حضرت آیت الله نجفی از دعوت شیخ الازهر از سوی مراجع تقلید نجف اشرف برای سفر به این شهر و بررسی مسائل کنونی جهان اسلام خبر داد.
حجت الاسلام علي نجفي نماينده حضرت آيت الله شيخ بشير نجفي شيخ احمد محمد خطيب، شيخ الازهر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شریف کریم الدین، سفیر مصر در بغداد، صبح امروز به نجف اشرف سفر کرد و پس از زیارت بارگاه ملکوتی امیرمومنان حضرت امام علی(ع) با حضرات آیات شیخ محمد اسحاق فیاض و شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید این شهر و همچنین آیت الله سید محمد بحر العلوم دیدار و گفت‎وگو کرد.

 

وی پس از این دیدار به همراه حجت الاسلام شیخ علی نجفی، فرزند و نماینده حضرت آیت الله نجفی در کنفرانس خبری حضور یافت.

 

سفیر مصر در این کنفرانس خبری گفت: مراجع تقلید در گذشته بنده را به نجف اشرف دعوت کرده بودند و هم اکنون برای پاسخ به این درخواست به شهر نجف آمده‎ام تا با مراجع عظام دیدار کنم.

 

شریف کریم الدین افزود: این دیدار به تحکیم برادری و وحدت اسلامی منجر می شود و امیدوارم این دیدارها در آینده نیز ادامه یابد.

 

حجت الاسلام نجفی نیز با اشاره به روابط گسترده عراق و مصر، تصریح کرد: روابط عراق و مصر تاریخی و عمیق بوده و برای گسترش این روابط تلاش می کنیم. در این دیدار نگرانی خود را نسبت به آن چه هم اکنون در مصر رخ می دهد، اعلام کردیم.

 

نماینده آیت الله نجفی خاطر نشان ساخت: مراجع تقلید از شیخ الازهر برای سفر به نجف اشرف و بحث و بررسی مسائل کنونی جهان اسلام دعوت به عمل آوردند./980/ب902/د

ارسال نظرات